Neler Yeni

Monitörüm de garanti nasıl işler.

Mevsim

80+ Silver
Katılım
18 Mart 2022
Mesajlar
2,166
Dahası  
Reaksiyon skoru
530
İsim
Fettah Özalp
Samsung G4 aldım n11 den monitör iyi fakat adaptör şişik kafaya takmadım ama ilerde diyelim dahada artar ise n11 in 14 günlük iade süresi geçti. Yetkili servis ile konuştuğum zaman teknik servise yönlerilir ise adaptörü değişim yaparlar dediler. 2 yıl garantisi varmış ben böyle olduğunu bilmiyordum sadece n11 lik durum sanıyordum Samsung tarafından 2 yıl garantisi varmış. Bu süreç nasıl işliyor bilen varmı.
 

Zexius

80+ Bronze
Katılım
3 Aralık 2023
Mesajlar
1,054
Samsung G4 aldım n11 den monitör iyi fakat adaptör şişik kafaya takmadım ama ilerde diyelim dahada artar ise n11 in 14 günlük iade süresi geçti. Yetkili servis ile konuştuğum zaman teknik servise yönlerilir ise adaptörü değişim yaparlar dediler. 2 yıl garantisi varmış ben böyle olduğunu bilmiyordum sadece n11 lik durum sanıyordum Samsung tarafından 2 yıl garantisi varmış. Bu süreç nasıl işliyor bilen varmı.
Durum şu şekilde işler. Eğer aldığın ürün fatura tarihinden itibaren, geçen 6 aylık süreyi aşmamışsa üründe kusur bulunursa seçimlilik hakkı sizindir. Ama fatura tarihinden 6 ay sonra ki zaman dilimendeyseniz, dedikleri gibi ürünü tamire alma hakları var.
 

Mevsim

80+ Silver
Katılım
18 Mart 2022
Mesajlar
2,166
Dahası  
Reaksiyon skoru
530
İsim
Fettah Özalp
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Durum şu şekilde işler. Eğer aldığın ürün fatura tarihinden itibaren, geçen 6 aylık süreyi aşmamışsa üründe kusur bulunursa seçimlilik hakkı sizindir. Ama fatura tarihinden 6 ay sonra ki zaman dilimendeyseniz, dedikleri gibi ürünü tamire alma hakları var.
Hocam ürün 3 haftalık dediğim gibi ben iade oluştursam 3. Ayda diyelim. Bu soruna 3 ay kullandın ondan dolayı mı böyle oldu derler yoksa n11 deki koşulsuz iade gibi direkt değişime mi gider.
 

_Emir

80+ Gold
Katılım
22 Eylül 2023
Mesajlar
6,308
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,617
İsim
Emir
Koşulsuz değil ilk başta servisten rapor alırsın sonra iade etmek zorunda kalırlar veya daha üst model vermek zorunda kalırlar
 

Zexius

80+ Bronze
Katılım
3 Aralık 2023
Mesajlar
1,054
Hocam ürün 3 haftalık dediğim gibi ben iade oluştursam 3. Ayda diyelim. Bu soruna 3 ay kullandın ondan dolayı mı böyle oldu derler yoksa n11 deki koşulsuz iade gibi direkt değişime mi gider.
Hayır, 3 ay boyunca bu şekilde kullandığınız için değişim/iade talebinizi reddedemezler. Ürün şuan 3 haftalık olduğunu söylüyorsunuz ürün şuanda doa kapsamında servis öyle kafasına göre tamire alalım diyemez. Ürünü gönderdiğiniz vakit ürünü tamir ederlerse, ürünün ayıplı olduğu ortaya çıkar ve sizde tüketici hakem heyetine ürünün ayıplı olduğunu kabul ettiklerini fakat ilk 6 aylık doa kapsamı süreci içerisinde ki cihazı tamir ettiklerini ve seçimlilik haklarınızı kullandırtmadıklarını söyleyerek iade/değişim talep edebilirsiniz. Samsung Servisi gerçektne çok sıkıntılı bir servistir bol şans.
 

Mevsim

80+ Silver
Katılım
18 Mart 2022
Mesajlar
2,166
Dahası  
Reaksiyon skoru
530
İsim
Fettah Özalp
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Hayır, 3 ay boyunca bu şekilde kullandığınız için değişim/iade talebinizi reddedemezler. Ürün şuan 3 haftalık olduğunu söylüyorsunuz ürün şuanda doa kapsamında servis öyle kafasına göre tamire alalım diyemez. Ürünü gönderdiğiniz vakit ürünü tamir ederlerse, ürünün ayıplı olduğu ortaya çıkar ve sizde tüketici hakem heyetine ürünün ayıplı olduğunu kabul ettiklerini fakat ilk 6 aylık doa kapsamı süreci içerisinde ki cihazı tamir ettiklerini ve seçimlilik haklarınızı kullandırtmadıklarını söyleyerek iade/değişim talep edebilirsiniz. Samsung Servisi gerçektne çok sıkıntılı bir servistir bol şans.
Hocam öyle dediniz korktum şimdi😀 ona kalırsa vatan da çok kötü ama işlerimi çok kolay hallediyorum servis hakkında. Belki yerden yere değişiyor dur. İyi düşüneyim ben 😀
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hayır, 3 ay boyunca bu şekilde kullandığınız için değişim/iade talebinizi reddedemezler. Ürün şuan 3 haftalık olduğunu söylüyorsunuz ürün şuanda doa kapsamında servis öyle kafasına göre tamire alalım diyemez. Ürünü gönderdiğiniz vakit ürünü tamir ederlerse, ürünün ayıplı olduğu ortaya çıkar ve sizde tüketici hakem heyetine ürünün ayıplı olduğunu kabul ettiklerini fakat ilk 6 aylık doa kapsamı süreci içerisinde ki cihazı tamir ettiklerini ve seçimlilik haklarınızı kullandırtmadıklarını söyleyerek iade/değişim talep edebilirsiniz. Samsung Servisi gerçektne çok sıkıntılı bir servistir bol şans.
Hocam ben hakkımı her yerde ararım gerekli her yerede başvuru yaparım ne gerekirse. Ama o 3 ay içerisinde Samsung da bana takmış gibi ürünü degistirmicem diye ayağını dayamaz heralde 😀
 

Zexius

80+ Bronze
Katılım
3 Aralık 2023
Mesajlar
1,054
Hocam öyle dediniz korktum şimdi😀 ona kalırsa vatan da çok kötü ama işlerimi çok kolay hallediyorum servis hakkında. Belki yerden yere değişiyor dur. İyi düşüneyim ben 😀
Mesaj otomatik birleştirildi:


Hocam ben hakkımı her yerde ararım gerekli her yerede başvuru yaparım ne gerekirse. Ama o 3 ay içerisinde Samsung da bana takmış gibi ürünü degistirmicem diye ayağını dayamaz heralde 😀
Maalesef dayarlar dostum. Kendim samsung servisleriyle 3 ayımı harcayıp müşteri hizmetleri ile akraba olup, paramı aldığımı bilirim
 

Mevsim

80+ Silver
Katılım
18 Mart 2022
Mesajlar
2,166
Dahası  
Reaksiyon skoru
530
İsim
Fettah Özalp
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Maalesef dayarlar dostum. Kendim samsung servisleriyle 3 ayımı harcayıp müşteri hizmetleri ile akraba olup, paramı aldığımı bilirim
O kadarda değildir hocam ya. Vatan hakkında acayip rezalet yorumlar var ne gönderdiysem sorunlu bile değil şansımı deneyim dedim kabul ettiler
Mesaj otomatik birleştirildi:

Maalesef dayarlar dostum.
Bende dayarım hocam o zaman😏
 

Zexius

80+ Bronze
Katılım
3 Aralık 2023
Mesajlar
1,054
O kadarda değildir hocam ya. Vatan hakkında acayip rezalet yorumlar var ne gönderdiysem sorunlu bile değil şansımı deneyim dedim kabul ettiler
Mesaj otomatik birleştirildi:


Bende dayarım hocam o zaman😏
sinirden samsung çözüm merkezinde ki adı çözüm merkezi olan ama bir b2ka yaramayan bu yetkililere siniden ağladığımı hatırlıyorum bu kadar delirtecek hareketler sergilediklerine göre var bir bildiğimiz
 

Mevsim

80+ Silver
Katılım
18 Mart 2022
Mesajlar
2,166
Dahası  
Reaksiyon skoru
530
İsim
Fettah Özalp
sinirden samsung çözüm merkezinde ki adı çözüm merkezi olan ama bir b2ka yaramayan bu yetkililere siniden ağladığımı hatırlıyorum bu kadar delirtecek hareketler sergilediklerine göre var bir bildiğimiz
Abo hocam korktum vallahi ne diyeyim deneyeceğim şansımı
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,005,647
Mesajlar
9,075,438
Üyeler
159,373
Son üye
Krasos
Top Bottom