Merhabalar MSI Türkiye teknik servisi nasıldır ? Bugünkü küçük bir konuşmamda böyle bir dönüş aldım sizce doğrumudur ?
Yurt dışından alacağınız notebook ve all in one ürünlerin “Global Warranty” kapsamında 1 yıl ülkemizde de garantisi
bulunmaktadır. Ancak, Anakart ve Ekran kartlarında “Global Warranty” uygulaması olmadığından, anakart ve ekran
kartları ülkemizde garantili değildir.
Bu garantiden faydalanabilmek için yurt dışından alınan satış makbuzu yada faturasının bir kopyasını ibraz etmeniz
gerekmektedir.
Fakat şunu belirtmeliyiz ki; yurt dışından alınan cihazlar, Türkiye’ de uygulanan tüketici kanunlarının sağladığı bir takım
haklardan faydalanmamaktadır. Bu haklara örnek olarak; 20 iş günü içinde sorunun çözülememesi durumunda,
müşterinin değişim talep etme hakkı, cihazın 1 yıl içinde 4 kez, garanti süresi içinde 6 kez donanım arızası yapması
durumunda, yine değişim talep etme hakkı vb
Yani burda Değişim talep etme hakkımız yokmu deniliyor ?
Yurt dışından alacağınız notebook ve all in one ürünlerin “Global Warranty” kapsamında 1 yıl ülkemizde de garantisi
bulunmaktadır. Ancak, Anakart ve Ekran kartlarında “Global Warranty” uygulaması olmadığından, anakart ve ekran
kartları ülkemizde garantili değildir.
Bu garantiden faydalanabilmek için yurt dışından alınan satış makbuzu yada faturasının bir kopyasını ibraz etmeniz
gerekmektedir.
Fakat şunu belirtmeliyiz ki; yurt dışından alınan cihazlar, Türkiye’ de uygulanan tüketici kanunlarının sağladığı bir takım
haklardan faydalanmamaktadır. Bu haklara örnek olarak; 20 iş günü içinde sorunun çözülememesi durumunda,
müşterinin değişim talep etme hakkı, cihazın 1 yıl içinde 4 kez, garanti süresi içinde 6 kez donanım arızası yapması
durumunda, yine değişim talep etme hakkı vb
Yani burda Değişim talep etme hakkımız yokmu deniliyor ?