Neler Yeni

N11'DE Kİ UYGUNSUZ SATICI TAVRI VE AHLAKSIZLIĞI - (BU GİBİ DURUMLARA DİKKAT)

Katılım
14 Temmuz 2023
Mesajlar
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Dori
Merhaba, geçen hafta sonu günü N11 üzerinden ''MuzmanStore'' adlı satıcıdan bir klavyeyi 475₺ iken sipariş verdim. Uzun bir süre bırakın kargolamayı siparişimi onaylamadı bile bu satıcı. Daha sonra kendisine sorular sordum ancak görmesine rağmen yanıtlamadı. Görmesine rağmen diyorum çünkü aynı gün klavyenin fiyatını 599₺ yapmıştı ki bu satıcının aktif bir şekilde uygulamaya girdiğinin göstergesiydi. Bunu fark edince defalarca soru attım ve çok ilginç ayrıca bi o kadarda terbiyesizce yanıtlar aldım en sonunda. Bu konuyu benim gibi başkası da sorun yaşamasın diye paylaşmak istedim. Satıcıyla aramda geçen bütün soru-cevapları resim olarak ekliyorum. Satıcının Trendyol ve Hepsiburada gibi platformlarda başka isimlerle de satış yaptığını belirtmek istiyorum. Bunlar ''TeknomStore'', ''TeknoStore'' ve ''TeknomShop'' isimleriyle Muzaffer Özen denen satış ahlakının ne olduğunu bilmeyen Kütahyalı bir kişi tarafından faaliyet göstermektedir. Tek sorun yaşayan ben olmadığımıda belirtmek isterim ki şikayetvarda da benim gibi mağdurlarla karşılaştım. Lütfen bu tarz satıcılara karşı dikkatli olunuz ve benim gibi düşük puanlı satıcıdan alışveriş yapma hatasına düşmeyiniz. Amacım sizleri bu tarz insanlara karşı belki biraz olsun bilinçlendirmek. Ben ürünü sipariş verdiğimde satıcı puanı 5.6 idi. Şuan 4.4 puana kadar geriledi. Kendisini sürekli şikayet etmekte ve forumlarda reklamını bu şekilde yapmaktayım. Param yaklaşık 1 haftadır satıcı yüzünden bekletilmekte. Sipariş iptal onayını, ürün onayını veya kargolamayı yapmamakta ve beni otomatik iptale kadar boş yere bekletmektedir. Buyrun detaylar için ilgili resimleri inceleyiniz... (Not: Ayrıca temmuz ayı boyunca N11 tüm ürünlerde fiyatlarını sabitleme kararı aldı ki bu satıcı N11'in bu kuralına da uymamış oldu.)
 

Ekler

  • SoruCevap1.jpg
    SoruCevap1.jpg
    166.9 KB · Hit: 110
  • SoruCevap2.jpg
    SoruCevap2.jpg
    201 KB · Hit: 98
  • SoruCevap3.jpg
    SoruCevap3.jpg
    137.4 KB · Hit: 96
  • SoruCevap4.jpg
    SoruCevap4.jpg
    134.9 KB · Hit: 98
  • SoruCevap5.jpg
    SoruCevap5.jpg
    108.1 KB · Hit: 103
  • SoruCevap6.jpg
    SoruCevap6.jpg
    96.7 KB · Hit: 98

İCarL

80+
Katılım
14 Haziran 2022
Mesajlar
495
Dahası  
Reaksiyon skoru
236
İsim
Metehan Özel
İlgilendiği Kategoriler
Bilgisayar Toplama - Donanımlar - Ekran hataları - Sistem Toplama.
Bu nasıl bir ahlak nasıl bir insan? Ben senin yerinde olsam (isim soy ismide sende) bazı sanal toolları kullanarak canını yakardım, kesinlikle şikayet etmelisin hakaret davası falan.
 

berke.

80+ Gold
Katılım
14 Temmuz 2020
Mesajlar
5,505
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,176
İsim
Berke
Müşteri hizmetlerine iletin gereğini yapsınlar en son Getir satın almıştı platformun çok daha üzerine düştüklerini düşünüyorum.
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
28,943
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
68,625
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Epic Games
DreamRS
Discord
mehmet_yilmaz
N11'e iletin konuşmaları hesabı kapanır muhtemelen.
 

EmreUzn3

80+ Bronze
Katılım
25 Kasım 2022
Mesajlar
1,138
ver şikayete az uğraş bunla Görsün sonra Ankara Konyayı Dalgayı geçmeyi
 

MSI aşığıyimm

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
2,701
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,073
İsim
Ali Batmaz
Merhaba, geçen hafta sonu günü N11 üzerinden ''MuzmanStore'' adlı satıcıdan bir klavyeyi 475₺ iken sipariş verdim. Uzun bir süre bırakın kargolamayı siparişimi onaylamadı bile bu satıcı. Daha sonra kendisine sorular sordum ancak görmesine rağmen yanıtlamadı. Görmesine rağmen diyorum çünkü aynı gün klavyenin fiyatını 599₺ yapmıştı ki bu satıcının aktif bir şekilde uygulamaya girdiğinin göstergesiydi. Bunu fark edince defalarca soru attım ve çok ilginç ayrıca bi o kadarda terbiyesizce yanıtlar aldım en sonunda. Bu konuyu benim gibi başkası da sorun yaşamasın diye paylaşmak istedim. Satıcıyla aramda geçen bütün soru-cevapları resim olarak ekliyorum. Satıcının Trendyol ve Hepsiburada gibi platformlarda başka isimlerle de satış yaptığını belirtmek istiyorum. Bunlar ''TeknomStore'', ''TeknoStore'' ve ''TeknomShop'' isimleriyle Muzaffer Özen denen satış ahlakının ne olduğunu bilmeyen Kütahyalı bir kişi tarafından faaliyet göstermektedir. Tek sorun yaşayan ben olmadığımıda belirtmek isterim ki şikayetvarda da benim gibi mağdurlarla karşılaştım. Lütfen bu tarz satıcılara karşı dikkatli olunuz ve benim gibi düşük puanlı satıcıdan alışveriş yapma hatasına düşmeyiniz. Amacım sizleri bu tarz insanlara karşı belki biraz olsun bilinçlendirmek. Ben ürünü sipariş verdiğimde satıcı puanı 5.6 idi. Şuan 4.4 puana kadar geriledi. Kendisini sürekli şikayet etmekte ve forumlarda reklamını bu şekilde yapmaktayım. Param yaklaşık 1 haftadır satıcı yüzünden bekletilmekte. Sipariş iptal onayını, ürün onayını veya kargolamayı yapmamakta ve beni otomatik iptale kadar boş yere bekletmektedir. Buyrun detaylar için ilgili resimleri inceleyiniz... (Not: Ayrıca temmuz ayı boyunca N11 tüm ürünlerde fiyatlarını sabitleme kararı aldı ki bu satıcı N11'in bu kuralına da uymamış oldu.)
Sizin yaptığınızda terbiyesizlik adamın yaptığı da terbiyesizlik çocuk gibi konuşmuşsunuz
 

Kara*

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2023
Mesajlar
2,700
Konuşmalar biraz billur keyfi olmuş gibi, eleman galiba 15 yaşında para koparmanın hevesini ilk defa yaşıyor gibi davranıyor. Şikayet edecekseniz dikkatli olun elemanın şahsi ismini yaymayın isterseniz.
 

eyupefe3

80+ Gold
Katılım
5 Şubat 2021
Mesajlar
6,609
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,879
İsim
eyup efe
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları - İşlemci
Merhaba, geçen hafta sonu günü N11 üzerinden ''MuzmanStore'' adlı satıcıdan bir klavyeyi 475₺ iken sipariş verdim. Uzun bir süre bırakın kargolamayı siparişimi onaylamadı bile bu satıcı. Daha sonra kendisine sorular sordum ancak görmesine rağmen yanıtlamadı. Görmesine rağmen diyorum çünkü aynı gün klavyenin fiyatını 599₺ yapmıştı ki bu satıcının aktif bir şekilde uygulamaya girdiğinin göstergesiydi. Bunu fark edince defalarca soru attım ve çok ilginç ayrıca bi o kadarda terbiyesizce yanıtlar aldım en sonunda. Bu konuyu benim gibi başkası da sorun yaşamasın diye paylaşmak istedim. Satıcıyla aramda geçen bütün soru-cevapları resim olarak ekliyorum. Satıcının Trendyol ve Hepsiburada gibi platformlarda başka isimlerle de satış yaptığını belirtmek istiyorum. Bunlar ''TeknomStore'', ''TeknoStore'' ve ''TeknomShop'' isimleriyle Muzaffer Özen denen satış ahlakının ne olduğunu bilmeyen Kütahyalı bir kişi tarafından faaliyet göstermektedir. Tek sorun yaşayan ben olmadığımıda belirtmek isterim ki şikayetvarda da benim gibi mağdurlarla karşılaştım. Lütfen bu tarz satıcılara karşı dikkatli olunuz ve benim gibi düşük puanlı satıcıdan alışveriş yapma hatasına düşmeyiniz. Amacım sizleri bu tarz insanlara karşı belki biraz olsun bilinçlendirmek. Ben ürünü sipariş verdiğimde satıcı puanı 5.6 idi. Şuan 4.4 puana kadar geriledi. Kendisini sürekli şikayet etmekte ve forumlarda reklamını bu şekilde yapmaktayım. Param yaklaşık 1 haftadır satıcı yüzünden bekletilmekte. Sipariş iptal onayını, ürün onayını veya kargolamayı yapmamakta ve beni otomatik iptale kadar boş yere bekletmektedir. Buyrun detaylar için ilgili resimleri inceleyiniz... (Not: Ayrıca temmuz ayı boyunca N11 tüm ürünlerde fiyatlarını sabitleme kararı aldı ki bu satıcı N11'in bu kuralına da uymamış oldu.)
Hakaret etmiş daha açsana.
 
Top Bottom