dorikamandai
80+
- Katılım
- 14 Temmuz 2023
- Mesajlar
- 1
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 2
- İsim
- Dori
Merhaba, geçen hafta sonu günü N11 üzerinden ''MuzmanStore'' adlı satıcıdan bir klavyeyi 475₺ iken sipariş verdim. Uzun bir süre bırakın kargolamayı siparişimi onaylamadı bile bu satıcı. Daha sonra kendisine sorular sordum ancak görmesine rağmen yanıtlamadı. Görmesine rağmen diyorum çünkü aynı gün klavyenin fiyatını 599₺ yapmıştı ki bu satıcının aktif bir şekilde uygulamaya girdiğinin göstergesiydi. Bunu fark edince defalarca soru attım ve çok ilginç ayrıca bi o kadarda terbiyesizce yanıtlar aldım en sonunda. Bu konuyu benim gibi başkası da sorun yaşamasın diye paylaşmak istedim. Satıcıyla aramda geçen bütün soru-cevapları resim olarak ekliyorum. Satıcının Trendyol ve Hepsiburada gibi platformlarda başka isimlerle de satış yaptığını belirtmek istiyorum. Bunlar ''TeknomStore'', ''TeknoStore'' ve ''TeknomShop'' isimleriyle Muzaffer Özen denen satış ahlakının ne olduğunu bilmeyen Kütahyalı bir kişi tarafından faaliyet göstermektedir. Tek sorun yaşayan ben olmadığımıda belirtmek isterim ki şikayetvarda da benim gibi mağdurlarla karşılaştım. Lütfen bu tarz satıcılara karşı dikkatli olunuz ve benim gibi düşük puanlı satıcıdan alışveriş yapma hatasına düşmeyiniz. Amacım sizleri bu tarz insanlara karşı belki biraz olsun bilinçlendirmek. Ben ürünü sipariş verdiğimde satıcı puanı 5.6 idi. Şuan 4.4 puana kadar geriledi. Kendisini sürekli şikayet etmekte ve forumlarda reklamını bu şekilde yapmaktayım. Param yaklaşık 1 haftadır satıcı yüzünden bekletilmekte. Sipariş iptal onayını, ürün onayını veya kargolamayı yapmamakta ve beni otomatik iptale kadar boş yere bekletmektedir. Buyrun detaylar için ilgili resimleri inceleyiniz... (Not: Ayrıca temmuz ayı boyunca N11 tüm ürünlerde fiyatlarını sabitleme kararı aldı ki bu satıcı N11'in bu kuralına da uymamış oldu.)