Neler Yeni

Razer Basilisk v2 seri numarası sistemde kayıtlı değil garanti ilgilenmiyor

Madnezs

80+
Katılım
9 Mayıs 2022
Mesajlar
88
Arkadaşlar selam, Razer basilisk v2 satın aldım n11 üzerinden 01-03-2022 Tarihinde.
Bugüne kadar herhangi bir sorun yaşamadım fakat şu an orta tekerlek bütün sayfaları aşağıya kaydırmaya başladı ve hiç durmuyor.
Ek olarak sol tık örnek olarak 10 tıklamada 2-3 kez basmaya başladı. Yazılım silip tekrar yükledim düzelmedi Format attım bilgisayar a gene düzelmedi ve farklı bir bilgisayar ile denediğimde de sorun devam ediyordu.

Aldığım Satıcı Shop11 fakat mağazayı kapatmış ulaşamadım. Bana Fatura ve Garanti belgesi göndermedi. Arena bilgisayar a seri numaramı sorgulattım onlar kayıtlı olmadığını söyledi ve Razer ın kendi sitesinde garantisini sorguladığımda Seri numarası sistemde kayıtlı değil. Ürün replika olabilir mi? Razer synapse de sorun çıkartmadı algılıyordu her türlü ayarı yapabiliyordum. Elimde kaldı şu an ne yapsam bilemedim yeni mouse da alamam şu an yedek mouse da yok kenarda bilgisayarı kullanamıyorum :D nasıl bir yol izlemeliyim sizce? Razer a mail atmayı deniyorum fakat sayfa hep başa dönüyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:

bir kaç gündür kullanmıyordum bugün bi takayım düzelmişmi dedim şimdi imleç bile yerinden oynamıyor durdukça bozuluyor şaka gibi :D bu arada satıcıya ulaşmak imkansız numaralarını kapatmış n11 bile ulaşamadı. Arena bilgisayar ve Aral game bizde kayıtlı değil yurtdışı ürünü falan diyor :D
 
Top Bottom