Neler Yeni

Razer Garip Garanti Süreci (öneri lazım)

tr3ty

80+
Katılım
18 Şubat 2022
Mesajlar
68
Dahası  
Reaksiyon skoru
22
İsim
Recep Boran Berk
Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba, 1 yıl önce piyasa fiyatı 210TL satın almış olduğum viper mini mouse geçen hafta 3 mart sensör arızası verdi ve bende garantiye yolladım.

Arena teknik servis bu Mouse'un onarılamayacağını ve değişim için şuanda stok olmadığı için para iadesi sürecini başlatmış ve bende müşteri hizmetlerini arayarak iade istemediğimi (çünkü satın aldığım fiyatı iade edeceklerini söylediler(210TL) Sıfırı 510TL) ve onlarda mail yoluyla faturasını atıp muadil bir ürün isteyebileceğimi söylediler.

Sonra ben dedikleri gibi mailimi attım ve 3-4 saat sonra yeniden bana mail attılar ve bana muadil ürünün stoklarda olmadığını ve eğer 20$+KDV vererek razer deathadder v2x hyperspeed mouse verebileceklerini söylediler (Ben mouse ile mutluydum ve para vermek açıkçası çok istemiyorum). dedim bu böyle olmayacak. en iyisi satıcı firma olan hepsiburadaya servisin vermiş olduğu iade değişim raporunu vererek değişim talebi açabilir miyim dedim. Ve onlar bana eğer sadece değişim istiyorsanız olmaz, ürünün (değişim için) stokları varsa değişim olur yoksa otomatik para iadesi olur, dedi. Bende riske atmadım ve iptal ettim burada ne yapmam gerektiğini gerçekten çözmüş değil ve siz forum üyelerinden yardım(öneri) istiyorum.
 

Erdem Arslan

80+ Silver
Katılım
21 Mayıs 2022
Mesajlar
4,721
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,265
İsim
Erdem Arslan
İlgilendiği Kategoriler
Sağlık, Spor, Yabancı Dil
Thhye başvur 6 8 ay sonra üst modeli beleşe al
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
989,543
Mesajlar
8,929,889
Üyeler
156,511
Son üye
Cisseko
Top Bottom