tr3ty
80+
- Katılım
- 18 Şubat 2022
- Mesajlar
- 68
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 22
- İsim
- Recep Boran Berk
Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba, 1 yıl önce piyasa fiyatı 210TL satın almış olduğum viper mini mouse geçen hafta 3 mart sensör arızası verdi ve bende garantiye yolladım.
Arena teknik servis bu Mouse'un onarılamayacağını ve değişim için şuanda stok olmadığı için para iadesi sürecini başlatmış ve bende müşteri hizmetlerini arayarak iade istemediğimi (çünkü satın aldığım fiyatı iade edeceklerini söylediler(210TL) Sıfırı 510TL) ve onlarda mail yoluyla faturasını atıp muadil bir ürün isteyebileceğimi söylediler.
Sonra ben dedikleri gibi mailimi attım ve 3-4 saat sonra yeniden bana mail attılar ve bana muadil ürünün stoklarda olmadığını ve eğer 20$+KDV vererek razer deathadder v2x hyperspeed mouse verebileceklerini söylediler (Ben mouse ile mutluydum ve para vermek açıkçası çok istemiyorum). dedim bu böyle olmayacak. en iyisi satıcı firma olan hepsiburadaya servisin vermiş olduğu iade değişim raporunu vererek değişim talebi açabilir miyim dedim. Ve onlar bana eğer sadece değişim istiyorsanız olmaz, ürünün (değişim için) stokları varsa değişim olur yoksa otomatik para iadesi olur, dedi. Bende riske atmadım ve iptal ettim burada ne yapmam gerektiğini gerçekten çözmüş değil ve siz forum üyelerinden yardım(öneri) istiyorum.
Arena teknik servis bu Mouse'un onarılamayacağını ve değişim için şuanda stok olmadığı için para iadesi sürecini başlatmış ve bende müşteri hizmetlerini arayarak iade istemediğimi (çünkü satın aldığım fiyatı iade edeceklerini söylediler(210TL) Sıfırı 510TL) ve onlarda mail yoluyla faturasını atıp muadil bir ürün isteyebileceğimi söylediler.
Sonra ben dedikleri gibi mailimi attım ve 3-4 saat sonra yeniden bana mail attılar ve bana muadil ürünün stoklarda olmadığını ve eğer 20$+KDV vererek razer deathadder v2x hyperspeed mouse verebileceklerini söylediler (Ben mouse ile mutluydum ve para vermek açıkçası çok istemiyorum). dedim bu böyle olmayacak. en iyisi satıcı firma olan hepsiburadaya servisin vermiş olduğu iade değişim raporunu vererek değişim talebi açabilir miyim dedim. Ve onlar bana eğer sadece değişim istiyorsanız olmaz, ürünün (değişim için) stokları varsa değişim olur yoksa otomatik para iadesi olur, dedi. Bende riske atmadım ve iptal ettim burada ne yapmam gerektiğini gerçekten çözmüş değil ve siz forum üyelerinden yardım(öneri) istiyorum.