cf moto 250 srBu motorlar ya da sıfır 160.000 TL'ye kadar 250CC SuperSport motor önerileriniz var mı acaba?
bu fiyat bandında en mantıklısı diğer markalara göre daha kaliteli hissetiriyor
üniversiteden bi arkadaşım kullanıyor bi kere arkasına bindim sadece gayet iyi motor ama 2023 veya 2024 kasasını almanı tercih ederim 2023 altı kasalar kronik sıkıntılı diye biliyorum.
hocam cin isi alinmaz. bajaj pulsar'lar cf'lerden daha iyiler. ben isi motor yustasi @GirayHan hocama birakiyorum.Valla gelen yorumlara göre haftaya bayiden direkt alacağım
Ulan tam da karar veriyordum yine kanıma giriyorsunuz akljhşşsldljkhglaskdklhocam cin isi alinmaz. bajaj pulsar'lar cf'lerden daha iyiler. ben isi motor yustasi @GirayHan hocama birakiyorum.
hocam 10 dakikada karar mi verilir allah askinaUlan tam da karar veriyordum yine kanıma giriyorsunuz akljhşşsldljkhglaskdkl
Motor bloğunda RKS de var hocam neredeyse kararımı bu motordan yana verdim.
Tek bu yağmurda oluşan ıslaklık sonrası sorun vs kafamı karıştırıyordu onu da 2024 modellerde çözmüşler gibi ama Giray hocam da yazsın ona da bakalım ne yorum yapacak
Hocam sorun şu:hocam 10 dakikada karar mi verilir allah askina
girayhan hoca var, muratthefounderofgariban var, motordan anlayan bir suru insan var. ben de giray hoca demeden once cf moto iyi saniyordum. ama bajajlar dahi daha iyiymis.
@GirayHan hocanin size yardim etmesini bekleyin hocam aceleye gerek yokHocam sorun şu:
TR piyasasında şu an 160k bandında super sport 250 cc alabileceğin 6-7 marka var.
Ama birisi: Bajaj diyor, birisi RKS iyidir diyor birisi Voge 250RR sıfır için iyidir diyor falan filan kafa karışıyor.
10 dakika değil 1 aydır kroniklerini, olası ihtimalleri değerlendiriyorum
Valla gelen yorumlara göre haftaya bayiden direkt alacağım
estf.hocam cin isi alinmaz. bajaj pulsar'lar cf'lerden daha iyiler. ben isi motor yustasi @GirayHan hocama birakiyorum.
160K bandında türkiye şartlarına göre şasesi motor bloğu ve tr'ye girdiğinden beri arkasında güzel bir disb olan ve ekrem ata gibi bir genel müdürü olan ( adama facebooktan mesaj atabiliyorsunuz her sorunu çözüyor ) bajaj firması harici çinli motor bloklarına bulaşmanı önermiyorum çinli firmalar makyaj satar. dışına bakarsın sonra havuza girip çıkan makyajı akan kadınlar gibi oluyorlar 10/20bin km sonra... Bajaj'ın ktm'den olayı kapması ve gayet iyi motor blokları üretmesi ve yıllardır edindiği ciddi bir tecrübe mevcut. 100k üstünde hala yollarda giden bajajları görebilirsiniz. Bu bajaj firması hindistana ilk motosiklet üretiyordu oranın zorlu şartlarına göre türkiyenin mayın tarlası yollarında da sağlam şasesi ve amotisörleri iyi performans gösteriyor. çinli dahil 18'den fazla motosiklet tecrübem oldu bajaj ns200 tr geldiğinde ilk kronik sorunlarını çekenlerdenim çünkü ilk satın alanlardanım. binmediğim motoru da bu yüzden önermem. şu an bajaj nirvanasını yaşıyor ns200 rs200 bu kasalarda ki bir çok kronik problem bitmiş durumda olanlar da zaten çözülüyor. ek olarak bajaj'ın yetkili servisleri devamlı denetim altında ve devamlı seminerlere katılmak zorunda ustaları. bu yüzden de iyiler. motordan iyi anlıyorlar bakımda saçmalamıyorlar doğru yapıyorlar işlerini. yedek parça konusunda da sıkıntı çekmezsin ikinci elde satarken de sorun yaşamazsın. ama ben bi aksiyon alırım dersen cf moto alabilirsin. cf motonun da 600cc üstü blokları iş yapıyor 250cc ve altında kesinlikle cf tercih edilmemelidir. cf'nın bır motorunda km saati 20/30 bin tl. var sen düşün yedek parçalarını sorunlarını vbHocam sorun şu:
TR piyasasında şu an 160k bandında super sport 250 cc alabileceğin 6-7 marka var.
Ama birisi: Bajaj diyor, birisi RKS iyidir diyor birisi Voge 250RR sıfır için iyidir diyor falan filan kafa karışıyor.
10 dakika değil 1 aydır kroniklerini, olası ihtimalleri değerlendiriyorum
üniversiteden bi arkadaşım kullanıyor bi kere arkasına bindim sadece gayet iyi motor ama 2023 veya 2024 kasasını almanı tercih ederim 2023 altı kasalar kronik sıkıntılı diye biliyorum.
cf moto 250 sr
hocam dominar serisi hakkında ne düşünüyorsunuz?estf.
160K bandında türkiye şartlarına göre şasesi motor bloğu ve tr'ye girdiğinden beri arkasında güzel bir disb olan ve ekrem ata gibi bir genel müdürü olan ( adama facebooktan mesaj atabiliyorsunuz her sorunu çözüyor ) bajaj firması harici çinli motor bloklarına bulaşmanı önermiyorum çinli firmalar makyaj satar. dışına bakarsın sonra havuza girip çıkan makyajı akan kadınlar gibi oluyorlar 10/20bin km sonra... Bajaj'ın ktm'den olayı kapması ve gayet iyi motor blokları üretmesi ve yıllardır edindiği ciddi bir tecrübe mevcut. 100k üstünde hala yollarda giden bajajları görebilirsiniz. Bu bajaj firması hindistana ilk motosiklet üretiyordu oranın zorlu şartlarına göre türkiyenin mayın tarlası yollarında da sağlam şasesi ve amotisörleri iyi performans gösteriyor. çinli dahil 18'den fazla motosiklet tecrübem oldu bajaj ns200 tr geldiğinde ilk kronik sorunlarını çekenlerdenim çünkü ilk satın alanlardanım. binmediğim motoru da bu yüzden önermem. şu an bajaj nirvanasını yaşıyor ns200 rs200 bu kasalarda ki bir çok kronik problem bitmiş durumda olanlar da zaten çözülüyor. ek olarak bajaj'ın yetkili servisleri devamlı denetim altında ve devamlı seminerlere katılmak zorunda ustaları. bu yüzden de iyiler. motordan iyi anlıyorlar bakımda saçmalamıyorlar doğru yapıyorlar işlerini. yedek parça konusunda da sıkıntı çekmezsin ikinci elde satarken de sorun yaşamazsın. ama ben bi aksiyon alırım dersen cf moto alabilirsin. cf motonun da 600cc üstü blokları iş yapıyor 250cc ve altında kesinlikle cf tercih edilmemelidir. cf'nın bır motorunda km saati 20/30 bin TL. var sen düşün yedek parçalarını sorunlarını vb
bajaj üzmez
cf moto üzebilir
rks 'ye girmiyorum bile.
Mesaj otomatik birleştirildi:
çekmişsin avm'ye sinemaya girmişsin eve gideceksin dönüyorsun bi bakıyorsun km saati yok. giriyorsun nete biraz fiyat araştırıyorsun karşına bu çıkıyor.
sonra diyorsun ki ya kardeşim motor kaç para ? ben bir japon almadım. bu kadar pahalı bi km saati mi olur ? nasıl alacağım ben bunu falan. ayakların suya eriyor fıkra bu kadar.