Neler Yeni

Ryzen 5600 mü 5600x mi?

BaFz

80+
Katılım
29 Mayıs 2022
Mesajlar
110
Dahası  
Reaksiyon skoru
16
İsim
Ali
3060 Ti ekran kartı alıcam da ileride 3070ti ye falan yükseltebilirim. bu yüzden 4k ya 5600 mü almaliyim yoksa 4.5k ya 5600x mpk mı almalıyım?
 

55superx

80+ Platinum
Katılım
29 Mart 2021
Mesajlar
11,117
En İyi Cevap
1
3060 Ti ekran kartı alıcam da ileride 3070ti ye falan yükseltebilirim. bu yüzden 4k ya 5600 mü almaliyim yoksa 4.5k ya 5600x mpk mı almalıyım?
Bence 5600 al yeterli olur. Yok ben daha iyi bir şey alayım dersen de 5600X alma az daha koy 5700X al.
 
Katılım
16 Mayıs 2022
Mesajlar
391
Dahası  
Reaksiyon skoru
177
İsim
Selçuk duraklar
3060 Ti ekran kartı alıcam da ileride 3070ti ye falan yükseltebilirim. bu yüzden 4k ya 5600 mü almaliyim yoksa 4.5k ya 5600x mpk mı almalıyım?
5600 ile 5600x arasındaki tek fark base clock ve boost clock hızları arasında 200 MHz olması o yüzden bence 5600 x e gerek yok
Mesaj otomatik birleştirildi:

5600 ile 5600x arasındaki tek fark base clock ve boost clock hızları arasında 200 MHz olması o yüzden bence 5600 x e gerek yok
Bu arada 5600 ü 3800 TL'ye bulabilirsin bence aradaki fiyat farkını vermeye gerek yok 700 TL yi başka bir şey için kullanırsın dersen ki para problem değil 5600x yerine 5700 öneririm en azından 8/16 çekirdekli bir işlemci ve l2 cash belleği 1 MB daha yüksek diye hatırlıyorum
 

Metality

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
503
Dahası  
Reaksiyon skoru
195
İsim
Selami
5600 + işlemci soğutucu.
 

of Beauty and Rage

80+ Silver
Katılım
17 Mayıs 2021
Mesajlar
2,530
En İyi Cevap
1
5600 = 5600X.

Sivi sogutucuya da gerek yok, al bi tane kule tipi rahatla.
 

Metality

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
503
Dahası  
Reaksiyon skoru
195
İsim
Selami
sıvı soğutma kesin alıcam zaten öneri varsa alabilirim
Bu işlemci için sıvı soğutma gereksiz.
 

Ventusz

80+
Katılım
8 Nisan 2022
Mesajlar
375
Dahası  
Reaksiyon skoru
135
İsim
Gökhan Güçlüoğlu
İlgilendiği Kategoriler
Elektronik
5600 ile 5600x arasında çok fazla performans farkı yok 5600 alın bence
 

BaFz

80+
Katılım
29 Mayıs 2022
Mesajlar
110
Dahası  
Reaksiyon skoru
16
İsim
Ali
5600 = 5600X.

Sivi sogutucuya da gerek yok, al bi tane kule tipi rahatla.
geleceğe yönelik de brom sıvı soğutucu alıp ileride işlemci yükseltebilirim
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu işlemci için sıvı soğutma gereksiz.
ilerde işlemci değiştirirsem diye sıvı soğutucu alıcam sürekli sogutucu degistirmek istemiyorum
 

Etobaba

80+ Bronze
Katılım
26 Mayıs 2022
Mesajlar
736
Dahası  
Reaksiyon skoru
288
İsim
Ertuğrul
Gerek yok knk. İlla kasiniyosan 5700 serisine cik
 

of Beauty and Rage

80+ Silver
Katılım
17 Mayıs 2021
Mesajlar
2,530
En İyi Cevap
1
geleceğe yönelik de brom sıvı soğutucu alıp ileride işlemci yükseltebilirim


Cogu sivi sogutucuyu ayakta uyutur bu :)

Kasa belirtmedin ama, kasa modeli nedir?

Sivi sogutucular ekstra maliyet, estetik takintin yoksa Fuma 2 yeter her isine.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
578,705
Mesajlar
5,629,185
Üyeler
89,483
Son üye
StyleN
Top Bottom