Merhabalar bir süre önce donanım arşivi instagram kanalından görerek aldığım Samsung LC24RG50FZRXUF 24” CRG5 4 ms 144 Hz Full HD HDMI Freesync Kavisli Gaming MonitörG50FZRXUF ile ilgili bir sorunla karşılaştım. Aldığım sırada ben şehir dışında olduğumdan monitörle alakalı ölü piksel testi ve ghosting testi yaptırmak aklıma gelmedi. Yaklaşık 3 ay önce şehir dışından geldiğimde monitörde bazı kırılmalar fark ettim sanki monitör 360p ile 480p kalitesinde kalite sunuyor gibiydi ben de şüphelenip ghosting testi yaptım ve monitörde ghosting olduğunu gördüm. Benim asıl sorum ise şu monitörde yaşanan bu kötü kalitenin sebebi ghosting midir ya da başka bir sorundan mı kaynaklanmaktadır bilenler yardımcı olabilirse sevinirim.
Durumla alakalı tavsiyelere de açığım yorum yapmaktan çekinmeyin.
Not: Bu durumla alakalı teknik servise gittim bir kırılma olduğunu kabul ettiler fakat bu durumun teknik arıza kapsamına girmediğinden bir şey yapamayacaklarını dile getirdiler. Ek olarak yetinmeyip samsung çağrı merkeziyle de iletişime geçip çözüm ekibiyle bağlantı kurdum ilgili birimin en üst düzey yöneticisinden gelen bilgiye göre de monitör bazı ekran kartı sürümleriyle uyuşmazlık gösterdiği için bu sorun yaşanıyormuş o yüzden bir şey yapamadıklarını dile getirdiler. Ürün garanti kapsamında fakat ne değişim ne onarım yapılabiliyor.
Durumla alakalı tavsiyelere de açığım yorum yapmaktan çekinmeyin.
Not: Bu durumla alakalı teknik servise gittim bir kırılma olduğunu kabul ettiler fakat bu durumun teknik arıza kapsamına girmediğinden bir şey yapamayacaklarını dile getirdiler. Ek olarak yetinmeyip samsung çağrı merkeziyle de iletişime geçip çözüm ekibiyle bağlantı kurdum ilgili birimin en üst düzey yöneticisinden gelen bilgiye göre de monitör bazı ekran kartı sürümleriyle uyuşmazlık gösterdiği için bu sorun yaşanıyormuş o yüzden bir şey yapamadıklarını dile getirdiler. Ürün garanti kapsamında fakat ne değişim ne onarım yapılabiliyor.