Samsung Store'da "satın alma işlemi tamamlanamadı" hatası

Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
197
Reaksiyon skoru
35
ende S20 FE telefon var 1 kere mağazadan satın alım yapabildim ve sonra 1 yıldır satın alım yapamıyorum işin komiği ailemde A14 A54 ve S21FE var. S21 FE'yi alalı 2 gün oldu ama herbirinde aynı hatayı veriyor.
Bunu nasıl çözebilirim?

Denediğim şeyler:
Samsung Store sıfırladım.
Samsung chekout sıfırladım.
Konumdan sorun vardır diye evimden farklı konumlarda satın alım denedim.
Wi-Fi ile denedim mobil veri ile denedim.
Birçok kredi kartı ve bamka kartı denedim.
Samsung uzaktan destek verdi onlarda çözemedi.

Diğer telefonlar bozuk olsa anlarımda 2 günlük telefonun bile kullanamaması garip geldi.
İnternette bu sorunu yaşayan yabancı insanların IMEI değiştirerek kurtulduğunu gördüm ama böyle bir çözüm yapmak istemiyorum.
Bilen yaşayan bu sorundan kurtulabilen varsa aydınlatabilirse çok mutlu olurum.

Ve her seferinde farklı bir hata kodu veriyor ama hata aynı.
 

Ekler

  • samsung-galaxy-store-oyun-ici-satin-alma-hatasi-1_350x350.jpg
    samsung-galaxy-store-oyun-ici-satin-alma-hatasi-1_350x350.jpg
    10.5 KB · Hit: 39
ende S20 FE telefon var 1 kere mağazadan satın alım yapabildim ve sonra 1 yıldır satın alım yapamıyorum işin komiği ailemde A14 A54 ve S21FE var. S21 FE'yi alalı 2 gün oldu ama herbirinde aynı hatayı veriyor.
Bunu nasıl çözebilirim?

Denediğim şeyler:
Samsung Store sıfırladım.
Samsung chekout sıfırladım.
Konumdan sorun vardır diye evimden farklı konumlarda satın alım denedim.
Wi-Fi ile denedim mobil veri ile denedim.
Birçok kredi kartı ve bamka kartı denedim.
Samsung uzaktan destek verdi onlarda çözemedi.

Diğer telefonlar bozuk olsa anlarımda 2 günlük telefonun bile kullanamaması garip geldi.
İnternette bu sorunu yaşayan yabancı insanların IMEI değiştirerek kurtulduğunu gördüm ama böyle bir çözüm yapmak istemiyorum.
Bilen yaşayan bu sorundan kurtulabilen varsa aydınlatabilirse çok mutlu olurum.

Ve her seferinde farklı bir hata kodu veriyor ama hata aynı.
Sorunu çözebildin mi
 
Geri
Top