Şikayet edilen taraf firma şikayet eden müşterinin abone no/hizmet no/sipariş no/telefon no vb. bilgilerini görüp yardımcı olabilmesi için şikayet başına ücret ödemesi gerekiyormuş.
Edindiğim bilgiye göre bu masraf aylık en az 6K TL tutuyor.
Yani 100 TL üzerinden X net firması en az 60 müşterisindenki kazancı sırf şikayetvar a yazması gerekiyormuş.
Firma da bu parayı vermek istemiyormuş.
Şikayetvar da bir yerden ekmek yemek zorunda ama ortada mağdur olan bir müşteri var, siz ona yardımcı olmak istiyorsunuz ama platform müşteri bilgilerini göstermiyor. Bundan sebep müşteri şikayeti işlevsiz kalıyor.
Bence firmalar platforma aylık bir bedel ödemeli. Bundan ekstra bir şey çıkmamalı.
Siz bu durum hakkında ne düşünüyorsunuz?
Edindiğim bilgiye göre bu masraf aylık en az 6K TL tutuyor.
Yani 100 TL üzerinden X net firması en az 60 müşterisindenki kazancı sırf şikayetvar a yazması gerekiyormuş.
Firma da bu parayı vermek istemiyormuş.
Şikayetvar da bir yerden ekmek yemek zorunda ama ortada mağdur olan bir müşteri var, siz ona yardımcı olmak istiyorsunuz ama platform müşteri bilgilerini göstermiyor. Bundan sebep müşteri şikayeti işlevsiz kalıyor.
Bence firmalar platforma aylık bir bedel ödemeli. Bundan ekstra bir şey çıkmamalı.
Siz bu durum hakkında ne düşünüyorsunuz?