3 aralıkta powerboostun 650w kasasını sipariş verdim ancak müşteri hizmetleri destek talebi oluşturmamı söylüyor.Destek talebini oluşturmaya gidiyorum ama şifrelerim doğru olmasına rağmen kabul etmiyor.mh ye soruyorum her seferinde yeni hesap açmanız gerek diyor orası farklı bir yer diyor.açıyorum giriyorum destek talebi oluşturuyorum adamla konuşamadan sistem atıyor ve o hesaba birdaha giremiyorum.bir mh de ithaaltçı firmayla görüşün diyor görüşüyorum biz sadece değişim yaparız iade sinerji yapar diyor kendim [email protected] ye mail atıyorum ordada yine aynı cevapları veriyorlar
Anladığım kadarıyla 14 günü geçirmeye çalışıyorlar ne yapmamı önerirsiniz.
Anladığım kadarıyla 14 günü geçirmeye çalışıyorlar ne yapmamı önerirsiniz.