Spor hava filtresi performansa etki eder mi?

Hocam bunu Fiat'a dersiniz anlarım da Peugeot'un yeni arabalarını incelemediniz sanırım. Daha önce Skoda, Golf gibi Alman arabalarına da bindim arada uçurum farklar yoktu. Hatta ikisinin boş paketleri arasında baya teknoloji farkı oluyor. Fransızlar daha dolu arabalar yapıyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


C3'e koyunca ne oluyor ki

Fiat a dersiniz derken? Kanka Emin fiat turkiyede egea vs satıyor diye kötü olduğunu düşünüyor olabilirsin anlarım ama Fiat sandığından çok daha büyük bir şirket ayrıca çok güzel arabaları da var 124 spyder gibi. Şirket ve gelmiş geçmiş arabalar bakımından fiat Peugeot a da citroene de toz yutturur

Örnek olarak Fiatın 124 spyder modeli. Mazda Mx5 ve Toyota gt86 ya rakip olarak görülen bir otomobildir.
fiat-124-spider-abarth-toyota-gt86-ve-mazda-mx-5-e-meydan-okuyor-768x461.jpg

Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hocam bunu Fiat'a dersiniz anlarım da Peugeot'un yeni arabalarını incelemediniz sanırım. Daha önce Skoda, Golf gibi Alman arabalarına da bindim arada uçurum farklar yoktu. Hatta ikisinin boş paketleri arasında baya teknoloji farkı oluyor. Fransızlar daha dolu arabalar yapıyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


C3'e koyunca ne oluyor ki

Bisey olmuyor c3e koyunca sadece genelde turbo benzin motorlar spor arabalara koyuluyor
 
Fiat a dersiniz derken? Kanka Emin fiat turkiyede egea vs satıyor diye kötü olduğunu düşünüyor olabilirsin anlarım ama Fiat sandığından çok daha büyük bir şirket ayrıca çok güzel arabaları da var 124 spyder gibi. Şirket ve gelmiş geçmiş arabalar bakımından fiat Peugeot a da citroene de toz yutturur

Örnek olarak Fiatın 124 spyder modeli. Mazda Mx5 ve Toyota gt86 ya rakip olarak görülen bir otomobildir.Alıntıyı görüntüle
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:



Bisey olmuyor c3e koyunca sadece genelde turbo benzin motorlar spor arabalara koyuluyor


1667122358266.png



Ah ah. Keşke Citreon'i de araştırsaydın az. Fiat gibi sadece yurt dışında bulunmuyor bu arabalar. Türkiye'de de var. Biraz daha bakmak istersen DS 9'un teknik özelliklerini aşağıya bırakıyorum. :D

Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Fiat a dersiniz derken? Kanka Emin fiat turkiyede egea vs satıyor diye kötü olduğunu düşünüyor olabilirsin anlarım ama Fiat sandığından çok daha büyük bir şirket ayrıca çok güzel arabaları da var 124 spyder gibi. Şirket ve gelmiş geçmiş arabalar bakımından fiat Peugeot a da citroene de toz yutturur

Örnek olarak Fiatın 124 spyder modeli. Mazda Mx5 ve Toyota gt86 ya rakip olarak görülen bir otomobildir.Alıntıyı görüntüle
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:



Bisey olmuyor c3e koyunca sadece genelde turbo benzin motorlar spor arabalara koyuluyor
1667122582350.png


Güç olarak da Citreon'e pek de fazla toz yutturabileceğini sanmıyorum.
 
Alıntıyı görüntüle


Ah ah. Keşke Citreon'i de araştırsaydın az. Fiat gibi sadece yurt dışında bulunmuyor bu arabalar. Türkiye'de de var. Biraz daha bakmak istersen DS 9'un teknik özelliklerini aşağıya bırakıyorum. :D

Bil diye söylüyorum citroen DS Automobiles ile Citroeni ayrı tutuyor. Hatırlatayım Ferrari de fiatın himayesindeydi fakat fiat gidipte Ferrari adı altında fiat çıkarmadı dediğin şey buna benziyor :D citroen ve da automobiles i ayrı tutmalisin yani
 
Öncelikle merhaba. 1.2 Turbo benzinli bir aracım var ve bir sonraki periyodik bakımında performans hava filtresi takmayı düşünüyorum. Sizce performans olarak ne kadar değişim olur? Performans değişmese bile emme sesi gelir mi? Bir de 600 - 700 fiyat bandına performans hava filtresi önerir misiniz?
Araç golf 7 mi?
 
Araç golf 7 mi?
C3 Aircross 1.2 Puretech motor 130 HP
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bil diye söylüyorum citroen DS Automobiles ile Citroeni ayrı tutuyor. Hatırlatayım Ferrari de fiatın himayesindeydi fakat fiat gidipte Ferrari adı altında fiat çıkarmadı dediğin şey buna benziyor :D citroen ve da automobiles i ayrı tutmalisin yani
Ayrı tutuyor denilmez ki buna. DS daha çok üst segmente hitap etmek için Citroen'in yan çarı gibi bir şey. :D Anlamadığım Fiat'ı bu kadar övüp Fransız grup araçları neden gömüyorsun ki? Bu segmentte gayet başarılı araçlar.
 
hava filtresini kapalı kutudan açığa çevirdiğin zaman emme sesini alırsın fakat performans'ta hissedebileceğin kadar etki edeceğini zannetmiyorum. kapalı kutudan açığa geçince filtrenin konumlandırılmasının önemi çok büyük. motordan gelen sıcak havayı çekmesi demek performans düşüklüğüne sebep olur. kaliteli bir filtre kullanıp, ısı bariyeri yaptığın zaman çok daha kaliteli iş çıkarmış olursun. kutuyu çıkar mantar'ı tak sistemi genelde yanlış sonuçlanıyor.
 
2013 Golf 7 1.4 tsi (122lik)
K&N kutu içi filtre
140lık hibrit turbo
Downpipe
Stage 2 yazılım
180 bg güç aldık
 
Alıntıyı görüntüle


Ah ah. Keşke Citreon'i de araştırsaydın az. Fiat gibi sadece yurt dışında bulunmuyor bu arabalar. Türkiye'de de var. Biraz daha bakmak istersen DS 9'un teknik özelliklerini aşağıya bırakıyorum. :D

Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Alıntıyı görüntüle

Güç olarak da Citreon'e pek de fazla toz yutturabileceğini sanmıyorum.

Ayrıca 124 spyder roadster bir araç asıl amacı güç değil yani.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

C3 Aircross 1.2 Puretech motor 130 HP
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Ayrı tutuyor denilmez ki buna. DS daha çok üst segmente hitap etmek için Citroen'in yan çarı gibi bir şey. :D Anlamadığım Fiat'ı bu kadar övüp Fransız grup araçları neden gömüyorsun ki? Bu segmentte gayet başarılı araçlar.

Eğer üst segmentten bahsedeceksek benim de cryslerden bahsetmem lazım dediğin gibi
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

:)
Screenshot_20221030-124628_Google.jpg
C3 Aircross 1.2 Puretech motor 130 HP
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Ayrı tutuyor denilmez ki buna. DS daha çok üst segmente hitap etmek için Citroen'in yan çarı gibi bir şey. :D Anlamadığım Fiat'ı bu kadar övüp Fransız grup araçları neden gömüyorsun ki? Bu segmentte gayet başarılı araçlar.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ds ile citroeni bu yüzden ayrı tutuyorum ds araçları güzel ama citroen 5 kuruş etmez benim gözümde 1 2 yüksek arabası güzel sadece peugeotunda
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Citroen ya c4 ya c5 fabrika çıkışı elektriksel sıkıntılarla geliyordu yanlış hatırlamıyorsam
 
Son düzenleme:
Ayrıca 124 spyder roadster bir araç asıl amacı güç değil yani.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:



Eğer üst segmentten bahsedeceksek benim de cryslerden bahsetmem lazım dediğin gibi
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

:)Alıntıyı görüntüle
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ds ile citroeni bu yüzden ayrı tutuyorum ds araçları güzel ama citroen 5 kuruş etmez benim gözümde 1 2 yüksek arabası güzel sadece peugeotunda
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Citroen ya c4 ya c5 fabrika çıkışı elektriksel sıkıntılarla geliyordu yanlış hatırlamıyorsam
Valla hocam biz 2 aydır falan kullanıyoruz. Daha ne elektriksel problem ya da mekanik problem yaşamadık. Araba konfor ve teknoloji olarak gayet dolu. Ses sistemi, yalıtımı bu segmente göre gayet iyi. Performans olarak bahsetmiyorum zaten 8 - 9 saniye gibi 0 - 100 değeri var. EAT 6 şanzımanla gayet sorunsuz ve hissiyatsız geçişleri var.
 
Valla hocam biz 2 aydır falan kullanıyoruz. Daha ne elektriksel problem ya da mekanik problem yaşamadık. Araba konfor ve teknoloji olarak gayet dolu. Ses sistemi, yalıtımı bu segmente göre gayet iyi. Performans olarak bahsetmiyorum zaten 8 - 9 saniye gibi 0 - 100 değeri var. EAT 6 şanzımanla gayet sorunsuz ve hissiyatsız geçişleri var.

Teknoloji olarak bisey diyemem fakat ses sistemi yeterince kaliteli değil bence. 9 saniyede 0 100 turbo benzine göre zaten normal hatta 1.2 mj doblodan bile yavaş olabilir. Bahsettiğim elektriksel problem c4 veya c5 serisinde zaten c3te yok diye biliyorum
 
Teknoloji olarak bisey diyemem fakat ses sistemi yeterince kaliteli değil bence. 9 saniyede 0 100 turbo benzine göre zaten normal hatta 1.2 mj doblodan bile yavaş olabilir. Bahsettiğim elektriksel problem c4 veya c5 serisinde zaten c3te yok diye biliyorum
1.3 MJ doblo kullanmış ve 0 - 100'ünü ölçmüş biri olarak 15 saniye de 0'dan 100'e çıkıyor. :D doblo ile karşılaştırılacak bir araba değil bir kere. Ses sistemi olarak aşırı iyi bir performansı yok ancak maks sesde bozulma yapmıyor. Bas olarak tesisatlı araba kullanmış da biri olarak tatminkar bir ses sistemi var. Turbo benzinli bir arabaya göre iyi demişsin ancak bu araba 1.2 ve 3 silindir bunu da göz önüne bulundurarak yorum yapmışsın diye umuyorum. Ara hızlanma olarak araba gayet iyi. Sadece son hız konusunda aerodinami ve düşük hacimden dolayı çok iyi denilemez ki zaten araba da hız limitörü de bulunuyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Teknoloji olarak bisey diyemem fakat ses sistemi yeterince kaliteli değil bence. 9 saniyede 0 100 turbo benzine göre zaten normal hatta 1.2 mj doblodan bile yavaş olabilir. Bahsettiğim elektriksel problem c4 veya c5 serisinde zaten c3te yok diye biliyorum
Bu arada 1.3 MJ doblo 95 PS. Daha da dişli bir ticari ile de karşılaştırayım isterseniz. 110 HP, 1.8 Turbo dizel Ford Tourne Connect ile de 0 100 denedim. O da 13 saniye gibi bir süre de çıkıyor. Yani bu arabayı herhangi bir ticari araba geçemez. Belki 2.0 yazılımlı Caddy falan geçer o da hız limitöründen dolayı. :D
 
Teknoloji olarak bisey diyemem fakat ses sistemi yeterince kaliteli değil bence. 9 saniyede 0 100 turbo benzine göre zaten normal hatta 1.2 mj doblodan bile yavaş olabilir. Bahsettiğim elektriksel problem c4 veya c5 serisinde zaten c3te yok diye biliyorum
0 100 9 saniye doblo mu olur araba ortadan 2ye bölünür heyecandan.
 
volkswagen büdce arabası bir mercedes bmw felan ola bilmez almanla uçurum fark var
Hocam bunu Fiat'a dersiniz anlarım da Peugeot'un yeni arabalarını incelemediniz sanırım. Daha önce Skoda, Golf gibi Alman arabalarına da bindim arada uçurum farklar yoktu. Hatta ikisinin boş paketleri arasında baya teknoloji farkı oluyor. Fransızlar daha dolu arabalar yapıyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


C3'e koyunca ne oluyor ki
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,162,093
Mesajlar
10,474,437
Üyeler
184,569
Son üye
Ayıp be kardeşim
Geri
Top