Lympha
80+ Bronze
- Katılım
- 17 Ağustos 2021
- Mesajlar
- 1,119
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 618
- İsim
- Mert Aksu
Steelseries Artics 5 Ürünümün kulaklık pedinde iç kısımdaki deri kısım kendiliğinden soyulmaya başladı ben kulaklığı her taktığımda kulağıma soyulan kısım yapışıyordu. buyüzden garantiye göndermeye karar verdim, ardından bir şekilde garanti firmasına mail ile ulaşmamı söylediler bende ulaştım bana ayrıyetten bir kulaklık pedi yollayamayacaklarını komple ürünümü garantiye göndermem gerektiğini söylediler bende verdikleri ANCAK kutu içeriğinin tam olması gerektiğini söylediler fakat bu pekde mümkün değildi çünkü kutunun içerisindeki telefona bağlamak için kullanılan jack girişini ben başka biryerde unutmuştum. bende kutu içeriğinde jack girişinin olmadığını ancak onun dışında herşeyin tanm olduğunu söyledim tabii bunlardan önce benden fatura ve garanti belgesini istediler bende gönderdim. herneyse kutu içeriği tam değil dedim tamam sorun yok jack girişi sorun yaşatmaz dedi siz ürünü,garanti belgesini ve faturasını xxx xx xxx koduyla yurtiçi kargoyla yollayın dediler bende dedikleri gibi yaptım AMA ürünü internetten aldığım için fiziki bir faturam yoktu yazıcımda bozuk olduğu için ve etraftada pdf in çıktısuını alıcak yer olmdığı için yalnızca garanti belgesi ile yollayabildim size asıl sorum şu acaba bana fatura belgesini pdf olarak göndermem için ulaşabilirlermi yoksa "kardeşim sen faturayı koymamışsın kutunun içerisine biz bu ürünü kabul edemeyiz" mi derler? dediklerine göre yalnızca faturayı eksik bıraktım onun dışında garanti belgesi vs. kutunun içerisinde bulunuyor. lütfen yardımcı olabilirmisiniz gerçekten merak ediyorum boşa beklemiş olmamak için nasıl bu garanti firması "teklos'a" ulaşabilirim pdf i göndermek için yada kendileri pdf i isterlermi bana bir şekil ulaşıp yada sorun etmezlermi veya daha kötüsü ürünün garantisini kabul etmezlermi?