Stok fan ile işlemcim yanıyor diyenler bunu nasıl başarıyor?

55superx

80+ Platinum
Katılım
29 Mart 2021
Mesajlar
12,887
En İyi Cevap
1
Forumda birsürü konu görüyorum. İ3 9100F, İ5 9400F, İ5 11400F, İ5 10400F, İ3 12100F gibi modeller kullanıp 80-90 dereceyi görüp soğutucu tavsiyesi isteniyor. Nasıl işlemciyi o sıcaklığa çıkartabiliyorsunuz cidden bu tarz sorunlar yaşayanlar anlatabilir mi (benim paylaştığım gibi değerleri atabilirsiniz) 😀

Bendeki stok soğutuculu İ5 10400F 20 dakika kadar oyun sonrası maks sıcaklıklar:
75E2B425-2A8A-4504-BEF4-455743CF2249.jpeg
 

Lisser

80+ Silver
Katılım
8 Temmuz 2022
Mesajlar
2,429
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,308
Konum
İstanbul, Türkiye
İsim
Lisser
Instagram
ege.erdn1
Steam
https://steamcommunity.com/id/Lisser1/
Discord
lisser#7975
10400f, 12100f o kadar ısınmaz zaten ama 11400f'e stok fan yetersiz kalıyor benim bildiğim. 10400F ile 90-100 dereceleri gören adam fanı doğru takamamıştır muhtemelen
 

Raichu93

80+ Bronze
Katılım
29 Ekim 2022
Mesajlar
719
Dahası  
Reaksiyon skoru
357
Yaş
29
Konum
İzmir - Narlıdere
İsim
Atakan AKKUŞ
İlgilendiği Kategoriler
Age of Empires 1-2-3-4 ve Age of Mytholgy serileri.
Instagram
legendeliteteacher05
Büyük bir ihtimal hava akışı çok kötü bir kasa ise alev alıyor cpu 🙂
 

Tilsch

80+ Bronze
Katılım
22 Temmuz 2022
Mesajlar
1,210
12400f im var ve valorantta naça girince 90 altını görüyor.Arkada başka bir şey açık olmamasına rağmen.Kasam mesh bu arada ve ekran kartı furmarkta max 71 derece oluyor 20 dakikada.
 

Lisser

80+ Silver
Katılım
8 Temmuz 2022
Mesajlar
2,429
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,308
Konum
İstanbul, Türkiye
İsim
Lisser
Instagram
ege.erdn1
Steam
https://steamcommunity.com/id/Lisser1/
Discord
lisser#7975
12400f im var ve valorantta naça girince 90 altını görüyor.Arkada başka bir şey açık olmamasına rağmen.Kasam mesh bu arada ve ekran kartı furmarkta max 71 derece oluyor 20 dakikada.
12400Fe stok fan yetersiz kalır. Orta-üst segment bi hava soğutma iyi gider
 

alperennN

80+ Silver
Katılım
14 Mayıs 2022
Mesajlar
2,492
Dahası  
Reaksiyon skoru
836
İsim
Alperen Kaya
Büyük bir ihtimal hava akışı çok kötü bir kasa ise alev alıyor cpu 🙂
Onla pek bı alakası yok benim kasaya tekme atıp yokuştan assaga yuvarlayıp üstünden tırla geçip üstüne lav döküp balyozla her yerini ezmek istiyorum ama 56 derecelerde falan
 

kineist

80+
Katılım
17 Kasım 2022
Mesajlar
93
Dahası  
Reaksiyon skoru
78
İsim
Can öztürk
Ryzen 5 3500x kullanıyorum stok soğutucu ile işkence testi yaptım 10 dakika boyunca max 70-75 dereceyi anca gördü.
 

Raichu93

80+ Bronze
Katılım
29 Ekim 2022
Mesajlar
719
Dahası  
Reaksiyon skoru
357
Yaş
29
Konum
İzmir - Narlıdere
İsim
Atakan AKKUŞ
İlgilendiği Kategoriler
Age of Empires 1-2-3-4 ve Age of Mytholgy serileri.
Instagram
legendeliteteacher05
Onla pek bı alakası yok benim kasaya tekme atıp yokuştan assaga yuvarlayıp üstünden tırla geçip üstüne lav döküp balyozla her yerini ezmek istiyorum ama 56 derecelerde falan
Alakası var kardeşim youtube yaz mesh kasa diye eatx farkı gör .
 

Lisser

80+ Silver
Katılım
8 Temmuz 2022
Mesajlar
2,429
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,308
Konum
İstanbul, Türkiye
İsim
Lisser
Instagram
ege.erdn1
Steam
https://steamcommunity.com/id/Lisser1/
Discord
lisser#7975
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
667,473
Mesajlar
6,394,313
Üyeler
101,340
Son üye
4w0h
Top Bottom