Yardım Superonline Türk Telekom Bakım Çalışması

Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
142
Reaksiyon skoru
22
Superonline kullanıyorum bölgemde türk telekom altyapısı var. 1 Haftadır internet yok. Aradım önce arıza kaydı açtılar sonra dediler Türk telekom kutularında hasar oluşmuş sonra dediler periyodik bakım çalışması varmış falan fistan. Alt kattaki kuzenimle aynı paketi aynı modemi kullanıyoruz aynı dolaba bağlı kablolarımız. nasıl oluyor da hasar veya bakım çalışmasında herkes de varken bende gidiyor çözemedim.
Neyse böyle bir durumla daha önce karşılaşan olduysa bunu nasıl yaptırabilirim
 
Yaptıramazsın,onlara bağlı.Kullanamadığın internetten ücret iadesi isteyebilirsin.
 
Yaptıramazsın,onlara bağlı.Kullanamadığın internetten ücret iadesi isteyebilirsin.
1 sene önce de böyle bir sorun oldu 1 ay bakım çalışması var dediler sonuç olarak eve superonline ekibi geldi sorun modemde çıktı.
ücretinde de değilim gerekirse parasını verim de yapsınlar. Şikayet edebileceğim her yere şikayet ettim. Yok mudur hiç bir yolu beklemekten başka çarem yok mu
 
dsl altyapı tt nin olduğu için fazla bir şey yapamıyorlar
superonline servis geldiğinde
1 modemi kontrol edebilir eğer dsl ışığı yanıyor ama sabitlemiyor ise kesinlikle yeni modem ile kontrol edilmesini iste
2 daire içindeki tesisat ankastre kutusuna kadar sağlam olup olmadığını kontrol edebilir ankastre kutusunda ölçüm yapıp ne kadar hız geldiği görülüyor
3 dsl sinyali varsa farklı bir kaç şey daha deniyorlar
4 sinyal kaynaklı sorun ise onlarda kendileri tt tarafına arıza kaydı bırakıyolar
genel arıza varsa gerçekten yapacakları bir şey olmuyor TT tarafının arızayı gidermesini beklemen lazım

eğer sana şu tarihe kadar tt tarafında bakım var gibi tarih vermediler ise
2 günde bir arıza kaydı oluştur BTK şikayet et
 
1 sene önce de böyle bir sorun oldu 1 ay bakım çalışması var dediler sonuç olarak eve superonline ekibi geldi sorun modemde çıktı.
ücretinde de değilim gerekirse parasını verim de yapsınlar. Şikayet edebileceğim her yere şikayet ettim. Yok mudur hiç bir yolu beklemekten başka çarem yok mu
maalesef yapabileceğin ek bir şey olmuyor sen yine daire içi bağlantılarını kontrol et
 
dsl altyapı tt nin olduğu için fazla bir şey yapamıyorlar
superonline servis geldiğinde
1 modemi kontrol edebilir eğer dsl ışığı yanıyor ama sabitlemiyor ise kesinlikle yeni modem ile kontrol edilmesini iste
2 daire içindeki tesisat ankastre kutusuna kadar sağlam olup olmadığını kontrol edebilir ankastre kutusunda ölçüm yapıp ne kadar hız geldiği görülüyor
3 dsl sinyali varsa farklı bir kaç şey daha deniyorlar
4 sinyal kaynaklı sorun ise onlarda kendileri tt tarafına arıza kaydı bırakıyolar
genel arıza varsa gerçekten yapacakları bir şey olmuyor TT tarafının arızayı gidermesini beklemen lazım

eğer sana şu tarihe kadar tt tarafında bakım var gibi tarih vermediler ise
2 günde bir arıza kaydı oluştur BTK şikayet et
DSL Işığı yanıp sönüyor sabitlenmiyor kablomda sorun olma ihtimali var mı bu durumda
 
DSL Işığı yanıp sönüyor sabitlenmiyor kablomda sorun olma ihtimali var mı bu durumda
olabilir gelen ekip kablo kontrolü yapması lazım priz kontrolüde çok önemli eski tip prizlerdense iptal edin arkasından düz bağlayın en sağlıklısı priz kullanmamak lazım Modem olabilir Adsl den vdsl e geçiş yaptıysanız modem desteklemiyor olabilir özellikle R9 seri numarası ile başlayan modemler çok sık yapıyor bunu üzerinde destekli yazıyor ama çok karşılaştım bu sorunla
 
olabilir gelen ekip kablo kontrolü yapması lazım priz kontrolüde çok önemli eski tip prizlerdense iptal edin arkasından düz bağlayın en sağlıklısı priz kullanmamak lazım Modem olabilir Adsl den vdsl e geçiş yaptıysanız modem desteklemiyor olabilir özellikle R9 seri numarası ile başlayan modemler çok sık yapıyor bunu üzerinde destekli yazıyor ama çok karşılaştım bu sorunla
BTK ya şikayet ettim. Gelen cevapta türk telekom 16.04.2023 e kadar altyapı çalışması yapacakmış şaka gibi resmen. Garip olan şu ki alt kattaki kuzenimle aynı superonline kullanıyoruz aynı kutuya bağlıyız ama sadece bende problem var.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

BTK ya şikayet ettim. Gelen cevapta türk telekom 16.04.2023 e kadar alt yapı çalışması yapacakmış şaka gibi resmen. Garip olan şu ki alt kattaki kuzenimle aynı superonline kullanıyoruz aynı kutuya bağlıyız ama sadece bende problem var.
Arayıp sözleşmeyi iptal etmek istedim. Bu seferde 1040tl cayma bedeli istiyorlar.
 
BTK ya şikayet ettim. Gelen cevapta türk telekom 16.04.2023 e kadar altyapı çalışması yapacakmış şaka gibi resmen. Garip olan şu ki alt kattaki kuzenimle aynı superonline kullanıyoruz aynı kutuya bağlıyız ama sadece bende problem var.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Arayıp sözleşmeyi iptal etmek istedim. Bu seferde 1040tl cayma bedeli istiyorlar.
o zaman yapıcak bir şey kalmıyor kullanmadınız dönemin faturasını ödememe yada sonraki aylara indirim gibi ihtimal var mı onu öğrenin müşteri hizmetlerinden yada o tarihe kadar dondurun paketinizi ondan ücret alıyorlar diye biliyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,169,158
Mesajlar
10,537,701
Üyeler
185,685
Son üye
techxpay
Geri
Top