Mecbur ödeyeceksin hocamTaahhüt bitmiş haberim yoktu fatura çok yüksek geldi ama henüz fatura kesim tarihi gelmedi ödeyemiyorum yani yemi tarifeye geçsem düşer mi?
Alıntıyı görüntüle
Müşteri hizmetlerine bağlanamıyor ki türk telekomun imkansız konuşan bot izin vermiyoryeni tarifeye geçsende düşmez bunu ödemen lazım
konuş mesaj gelmedi yeni sözleşme yapacağım de belki iptal ederler
Sözleşme bitmeden önce ararlar. Aramadılar mı bunun için?Müşteri hizmetlerine bağlanamıyor ki türk telekomun imkansız konuşan bot izin vermiyor
Robota bir kaç kez müşteri hizmetleri dersen aktarıyor.Müşteri hizmetlerine bağlanamıyor ki türk telekomun imkansız konuşan bot izin vermiyor
Daha fatura kesilmedi istesem de ödeyemiyorum yani ondan belki iptal v.b olabilir diye sordumYardım derken ödeme linkini mi bulamadın sitede ?
Diyemiyorsun işteRobota bir kaç kez müşteri hizmetleri dersen aktarıyor.
Bunlar adi bana bile 50tl ye paket bitince durdurucaz diye hizmet sattılar paket bitti ben aradan 10 saniye geçti kapattım mobil veriyi faturayı 300 den 640 a çıkarttılar 100mb internet asımından dolayı bunlarda karakter haysiyet yok gelen geçen Türk Milletine Vurma PeşindeTaahhüt bitmiş haberim yoktu fatura çok yüksek geldi ama henüz fatura kesim tarihi gelmedi ödeyemiyorum yani yemi tarifeye geçsem düşer mi?
Alıntıyı görüntüle
Bu hafta benzeri benim başıma geldi. Fatura kesilmeden taahhüte girdim. Fatura bedeli düştü. Fatura kesilmeden önce müşteri hizmetlerini arayıp taahhüt yenileyin.
Türktelekom Müşteri hizmetleri asla aranmıyor arıyorsun her soruna bot cevap veriyor nasıl yapacağım ki dediğiniz şeyi gidip direkt tarife değiştirsem değiştirdiğim tarifenin mi bedeli gözükecek?düşer ama elini çabuk tut derim 15 günü geçerse düşmez
eski tarife kullandığın gün + yeni tarife şeklinde yansır. evet öyle yap mh de aynı teklifi verirTürktelekom Müşteri hizmetleri asla aranmıyor arıyorsun her soruna bot cevap veriyor nasıl yapacağım ki dediğiniz şeyi gidip direkt tarife değiştirsem değiştirdiğim tarifenin mi bedeli gözükecek?