Neler Yeni

THERMALTAKE Global ve Türkiye destek problemi!!! MAĞDURİYET

Trifact

80+ Silver
Katılım
3 Kasım 2022
Mesajlar
3,271
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,554
İsim
Yusuf
Merhaba arkadaşlar;
Bilgilendirme amaçlı yazacağım belki bir nebze olsun hem kendimize hemde satın almak isteyenlere yardımcı olur;
Amazon Globalden 10 ay önce satın aldığımız kallavi Thermaltake TH360 ARGB 360lık sıvı soğutmada pompa arızası yaşadık. Bunun üzerine hem Türkiye temsilcileri hemde Global Thermaltake mailler attık sosyal medyadan yazılar yazdık. Şikayetvar'a kadar artık yazmak zorunda kaldık. Ne global thermaltake ne türkiye thermaltake hiçbir mail'e hiçbir destek talebine dönüş yapmadı. 3 haftadır sıvı soğutma ile ortada kaldık resmen. Europe, Almanya, Global, Türkiye bütün info support mail adreslerine fatura dahil testler dahil eksiksiz sorunu belirttik ama ne bir geri dönen var ne de yardımcı olan. Yani ARCTIC bile küçücük termal macunu yamuk çalışsa desteğin tillahını verirken, corsair global destekte anında dönüş yaparken, FSP'de sorun yaşadığınız an en ince detayına kadar ilgilenirken, thermaltake'in bu denli vurdumduymaz tavrı beni şaşırttı. Hani bahsettiğimiz marka küçük bir markada değil. Alacak olanlar dikkat etsin 3 haftadır yanıt bekliyoruz global'den tık yok. Amazona belirtiyoruz thermaltake ile iletişime geçeceksiniz diyor. 3 hafta sanırım uzamayada devam edecek yurtışında göndermesi beklemesi geri gelmesi inanılmaz mide bulandırıcı bir durum.
 

Arsek

80+ Silver
Katılım
24 Ocak 2021
Mesajlar
2,454
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
915
Konum
Mersin
İsim
mehmet yahya kara
İlgilendiği Kategoriler
ISS önerilerinde, Driver ile ilgili konularda, Donanımsal herhangi bir arızada etiketlerseniz seve seve yardımcı olurum
Discord
.arsek

Cihangir

80+ Gold
Katılım
4 Mart 2021
Mesajlar
6,398

ijustfaruk

80+ Gold
Katılım
18 Eylül 2020
Mesajlar
8,751
En İyi Cevap
1
Geçmiş olsun kasalardada sorun yaşayanlar var bu kadar köklü bir markanın kötü hizmet vermesi saçmalık gerçi Türkiye'de her firma öylede neyse
 

Trifact

80+ Silver
Katılım
3 Kasım 2022
Mesajlar
3,271
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,554
İsim
Yusuf
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Geçmiş olsun kasalardada sorun yaşayanlar var bu kadar köklü bir markanın kötü hizmet vermesi saçmalık gerçi Türkiye'de her firma öylede neyse
bro ben global corsair, arctic, asus, kingston bunların hiçbirinde sorun yaşamadım. anında destek verdiler ve 15 gün gibi kısa sürede yurtdışından ürün gönderdiler. hani thermaltake globalde bir sıkıntı varsa türkiye sorumlusu var o çözmesi lazım ama yok. bunlar böyle böyle garanti sürecini yiyecekler galiba.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,036,697
Mesajlar
9,339,303
Üyeler
164,366
Son üye
Alperen01101
Top Bottom