Neler Yeni

Trendyolda Milleti mağdur eden bu firmadan kesinlikle uzak durun!

Omnissiah

80+ Bronze
Katılım
1 Eylül 2021
Mesajlar
808
Bu bir ben yandım başkası yanmasın mesajıdır.

Trendyol üzerinden kulak içi bluetooth kulaklık alacağız,indirimde bir ürün bulduk 130 liraya inmiş,baktık satıcı başarılı yorumlar iyi yıldızlı falan onlara güvenip sipariş verdik. Ürünü bekliyoruz derken abicim ürün elime ulaştı, ama satıcı içine ne fatura koymuş, ne iade koymuş oradan şüphelendim zaten. Neyse ürünü test edeyim dedim aga kulaklığın teki bağlanmıyor, bağlanınca bu sefer ses parazitleniyor, bazende ses gelip gidiyor. Neyse zaten fatura bile yollamamışlar ve Satıcı firmanın yani FAVORS satış destek ekibine sorduk bize verdiği cevap bu

dolandırıcı 1.png


Adamlar ciddi ciddi kapatıp aç düzelir diyor. Ya zaten dediklerini yaptım gene çözülmedi, Başka çözümler aradım yine çözülmedi yok, ürün hatalı verilmiş bize.

Bende gittim iadeye yolladım ama fatura vb göndermemişler ve fatura vere tıklıyorsun yok gene göndermiyorlar, Trendyolda ilk defa bana faturasız ürün yollandı ve bozuk çıktı. Bende yinede belki parayı kurtarırız diye gittim yarım saat yol yürüdüm ve aras kargoya ürünü olduğu gibi geri verip yolladım ve şunu özellikle belirtiyorum bakın ürün hiç bir şekilde çizik vb değildi yani aldığım gibi özenle tertemiz ürünü geri yolladım. Bugün iade cevabı geldi, ürün geri satılacak durumda olmadığı için red edilmiş. Başımdan kaynar sular döküldü, aga hem bozuk ürün yolluyorsun, hem fatura göndermiyorsun, hem insanların mağduriyetini gidermiyorsun, bide geri satamayız diyorsun. Sonra şikayet var sitesine detaylı bir şikayet mektubu yazdım, trendyola kime edebiliyor isem şikayet ettim, ayrıca ufak bir araştırma yaptım ve şikayet var özellikle bu tarz mağdurların çok fazla olduğun gördüm ve bu mesajları paylaşacağım birazdan.

130 liradan olduk
Fatura vb gönderilmediği için zor duruma düşürüldük
İade vb bizden kaynaklı sorun olmamasına rağmen kabul edilmedi


Özetle Favors adlı markadan uzak durun bu firmayı gördüğünüz hiç bir yerden alışveriş yapmayın, bir çok insanı böyle mağdur etmişler, ürünlerinde fatura göndermiyorlar zaten birazdan mağdur olanların resimlerini paylaşacağım.



dolandırıcı 2.png



Trendyol sitesinden
dolandırıcı 3.png


dolandrıcı 4.png


dolandırcı 5.png


dolanrıcı 7.png
dolandrı ı8.png
dolanıdırıc 6.png
 
Son düzenleme:

Mert

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
2,413
Trendyol üzerinden servis isteği yapın. Hijyenik ürün olduğu için koşulsuz iade alınmaması normal. Trendyol desteğe faturasız gönderildiğini bildirin, o da e fatura olarak yollanır muhtemelen. Sadece süreç uzuyor, dolandırılmalık bir durum yok.
 

TİTAN.

80+ Platinum
Katılım
9 Ekim 2021
Mesajlar
12,117
Bu bir ben yandım başkası yanmasın mesajıdır.

Trendyol üzerinden kulak içi bluetooth kulaklık alacağız,indirimde bir ürün bulduk 130 liraya inmiş,baktık satıcı başarılı yorumlar iyi yıldızlı falan onlara güvenip sipariş verdik. Ürünü bekliyoruz derken abicim ürün elime ulaştı, ama satıcı içine ne fatura koymuş, ne iade koymuş oradan şüphelendim zaten. Neyse ürünü test edeyim dedim aga kulaklığın teki bağlanmıyor, bağlanınca bu sefer ses parazitleniyor, bazende ses gelip gidiyor. Neyse zaten fatura bile yollamışlar ve Satıcı firmanın yani FAVORS satış destek ekibine sorduk bize verdiği cevap bu

Alıntıyı görüntüle

Adamlar ciddi ciddi kapatıp aç düzelir diyor. Ya zaten dediklerini yaptım gene çözülmedi, Başka çözümler aradım yine çözülmedi yok, ürün hatalı verilmiş bize.

Bende gittim iadeye yolladım ama fatura vb göndermemişler ve fatura vere tıklıyorsun yok gene göndermiyorlar, Trendyolda ilk defa bana faturasız ürün yollandı ve bozuk çıktı. Bende yinede belki parayı kurtarırız diye gittim yarım saat yol yürüdüm ve aras kargoya ürünü olduğu gibi geri verip yolladım ve şunu özellikle belirtiyorum bakın ürün hiç bir şekilde çizik vb değildi yani aldığım gibi özenle tertemiz ürünü geri yolladım. Bugün iade cevabı geldi, ürün geri satılacak durumda olmadığı için red edilmiş. Başımdan kaynar sular döküldü, aga hem bozuk ürün yolluyorsun, hem fatura göndermiyorsun, hem insanların mağduriyetini gidermiyorsun, bide geri satamayız diyorsun. Sonra şikayet var sitesine detaylı bir şikayet mektubu yazdım, trendyola kime edebiliyor isem şikayet ettim, ayrıca ufak bir araştırma yaptım ve şikayet var özellikle bu tarz mağdurların çok fazla olduğun gördüm ve bu mesajları paylaşacağım birazdan.

130 liradan olduk
Fatura vb gönderilmediği için zor duruma düşürüldük
İade vb bizden kaynaklı sorun olmamasına rağmen kabul edilmedi


Özetle Favors adlı markadan uzak durun bu firmayı gördüğünüz hiç bir yerden alışveriş yapmayın, bir çok insanı böyle dolandırmışlar, ürünlerinde fatura göndermiyorlar zaten birazdan mağdur olanların resimlerini paylaşacağım, bir sürü insanı mağdur etmişler arkadaşlar.



Alıntıyı görüntüle


Trendyol sitesinden
Alıntıyı görüntüle

Alıntıyı görüntüle

Alıntıyı görüntüle

Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Gerçekten yazık
 

MematiBaş🚬

80+ Gold
Katılım
27 Mart 2022
Mesajlar
7,571
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
8,533
Konum
Kurtlar Konseyi
İsim
Memati Baş
Bu bir ben yandım başkası yanmasın mesajıdır.

Trendyol üzerinden kulak içi bluetooth kulaklık alacağız,indirimde bir ürün bulduk 130 liraya inmiş,baktık satıcı başarılı yorumlar iyi yıldızlı falan onlara güvenip sipariş verdik. Ürünü bekliyoruz derken abicim ürün elime ulaştı, ama satıcı içine ne fatura koymuş, ne iade koymuş oradan şüphelendim zaten. Neyse ürünü test edeyim dedim aga kulaklığın teki bağlanmıyor, bağlanınca bu sefer ses parazitleniyor, bazende ses gelip gidiyor. Neyse zaten fatura bile yollamışlar ve Satıcı firmanın yani FAVORS satış destek ekibine sorduk bize verdiği cevap bu

Alıntıyı görüntüle

Adamlar ciddi ciddi kapatıp aç düzelir diyor. Ya zaten dediklerini yaptım gene çözülmedi, Başka çözümler aradım yine çözülmedi yok, ürün hatalı verilmiş bize.

Bende gittim iadeye yolladım ama fatura vb göndermemişler ve fatura vere tıklıyorsun yok gene göndermiyorlar, Trendyolda ilk defa bana faturasız ürün yollandı ve bozuk çıktı. Bende yinede belki parayı kurtarırız diye gittim yarım saat yol yürüdüm ve aras kargoya ürünü olduğu gibi geri verip yolladım ve şunu özellikle belirtiyorum bakın ürün hiç bir şekilde çizik vb değildi yani aldığım gibi özenle tertemiz ürünü geri yolladım. Bugün iade cevabı geldi, ürün geri satılacak durumda olmadığı için red edilmiş. Başımdan kaynar sular döküldü, aga hem bozuk ürün yolluyorsun, hem fatura göndermiyorsun, hem insanların mağduriyetini gidermiyorsun, bide geri satamayız diyorsun. Sonra şikayet var sitesine detaylı bir şikayet mektubu yazdım, trendyola kime edebiliyor isem şikayet ettim, ayrıca ufak bir araştırma yaptım ve şikayet var özellikle bu tarz mağdurların çok fazla olduğun gördüm ve bu mesajları paylaşacağım birazdan.

130 liradan olduk
Fatura vb gönderilmediği için zor duruma düşürüldük
İade vb bizden kaynaklı sorun olmamasına rağmen kabul edilmedi


Özetle Favors adlı markadan uzak durun bu firmayı gördüğünüz hiç bir yerden alışveriş yapmayın, bir çok insanı böyle dolandırmışlar, ürünlerinde fatura göndermiyorlar zaten birazdan mağdur olanların resimlerini paylaşacağım, bir sürü insanı mağdur etmişler arkadaşlar.



Alıntıyı görüntüle


Trendyol sitesinden
Alıntıyı görüntüle

Alıntıyı görüntüle

Alıntıyı görüntüle

Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
geçmiş olsun
 

Yasin / EsquaReD

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
4,282
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,015
İsim
Yasin
Hocam ürün elektronik bir ürün olduğu için iadesi hemen kabul edilmiyor bazen. Teknik servisle görüşüp iade istediğiniz için iade raporu alıp iadeye gönderebilirsiniz. Veya trendyol da analiz süreci var canlı destek anlatır oraya da gönderebilirsin
 

Sercankır

80+ Bronze
Katılım
1 Şubat 2022
Mesajlar
868
Dahası  
Reaksiyon skoru
718
İsim
Sercan
Trendyol üzerinden servis isteği yapın. Hijyenik ürün olduğu için koşulsuz iade alınmaması normal. Trendyol desteğe faturasız gönderildiğini bildirin, o da e fatura olarak yollanır muhtemelen. Sadece süreç uzuyor, dolandırılmalık bir durum yok.
Adam bozuk ürün göndermiş nasıl dolandırılmalık bir durum yok
 

Rotangar

80+ Silver
Katılım
6 Kasım 2020
Mesajlar
2,521
Dahası  
Reaksiyon skoru
954
Konum
Anime Kızı Cennetinde
İsim
Efe
İlgilendiği Kategoriler
Bilgisayara ve yazılıma dair her şey
Instagram
rotangar__
Steam
https://steamcommunity.com/id/Rotangar/
Discord
Rotangar#2224
Bu bir ben yandım başkası yanmasın mesajıdır.

Trendyol üzerinden kulak içi bluetooth kulaklık alacağız,indirimde bir ürün bulduk 130 liraya inmiş,baktık satıcı başarılı yorumlar iyi yıldızlı falan onlara güvenip sipariş verdik. Ürünü bekliyoruz derken abicim ürün elime ulaştı, ama satıcı içine ne fatura koymuş, ne iade koymuş oradan şüphelendim zaten. Neyse ürünü test edeyim dedim aga kulaklığın teki bağlanmıyor, bağlanınca bu sefer ses parazitleniyor, bazende ses gelip gidiyor. Neyse zaten fatura bile yollamamışlar ve Satıcı firmanın yani FAVORS satış destek ekibine sorduk bize verdiği cevap bu

Alıntıyı görüntüle

Adamlar ciddi ciddi kapatıp aç düzelir diyor. Ya zaten dediklerini yaptım gene çözülmedi, Başka çözümler aradım yine çözülmedi yok, ürün hatalı verilmiş bize.

Bende gittim iadeye yolladım ama fatura vb göndermemişler ve fatura vere tıklıyorsun yok gene göndermiyorlar, Trendyolda ilk defa bana faturasız ürün yollandı ve bozuk çıktı. Bende yinede belki parayı kurtarırız diye gittim yarım saat yol yürüdüm ve aras kargoya ürünü olduğu gibi geri verip yolladım ve şunu özellikle belirtiyorum bakın ürün hiç bir şekilde çizik vb değildi yani aldığım gibi özenle tertemiz ürünü geri yolladım. Bugün iade cevabı geldi, ürün geri satılacak durumda olmadığı için red edilmiş. Başımdan kaynar sular döküldü, aga hem bozuk ürün yolluyorsun, hem fatura göndermiyorsun, hem insanların mağduriyetini gidermiyorsun, bide geri satamayız diyorsun. Sonra şikayet var sitesine detaylı bir şikayet mektubu yazdım, trendyola kime edebiliyor isem şikayet ettim, ayrıca ufak bir araştırma yaptım ve şikayet var özellikle bu tarz mağdurların çok fazla olduğun gördüm ve bu mesajları paylaşacağım birazdan.

130 liradan olduk
Fatura vb gönderilmediği için zor duruma düşürüldük
İade vb bizden kaynaklı sorun olmamasına rağmen kabul edilmedi


Özetle Favors adlı markadan uzak durun bu firmayı gördüğünüz hiç bir yerden alışveriş yapmayın, bir çok insanı böyle mağdur etmişler, ürünlerinde fatura göndermiyorlar zaten birazdan mağdur olanların resimlerini paylaşacağım.



Alıntıyı görüntüle


Trendyol sitesinden
Alıntıyı görüntüle

Alıntıyı görüntüle

Alıntıyı görüntüle

Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
g.o
 

Sercankır

80+ Bronze
Katılım
1 Şubat 2022
Mesajlar
868
Dahası  
Reaksiyon skoru
718
İsim
Sercan
Ürün bozuk çıkabilir. 24 ay garanti vermek zorunda, servis raporuyla iade edebilir.
Tamam ürün bozukmuş ancak adamlar iade kabul etmiyor.Hala bunun dolandırıcılık olduğunu düşünmüyorsan inşallah başına böyle bir şey gelir de iade edemezsin elinde patlar.
 

Mert

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
2,413
Tamam ürün bozukmuş ancak adamlar iade kabul etmiyor.Hala bunun dolandırıcılık olduğunu düşünmüyorsan inşallah başına böyle bir şey gelir de iade edemezsin elinde patlar.
Ürün bozuk ise servis raporu almalı, satıcıyla olacak iş değil. Haklarını bilirsen dolandırıldım demeden önce gerekli aksiyonları alırsın, iaden gerçekleşir.
 

Omnissiah

80+ Bronze
Katılım
1 Eylül 2021
Mesajlar
808
bu arkadaşlar paramı geri alamasam bile en azından başkaları yanmasın mağdur olmasın amacıyla yazıldı, umarım çevreniz veya şahsınız bu hatayı yapmaz. Alışveriş yaparken bilindik firma ve satıcılardan alın. Eğer fatura yok ise sakın açmayın kullanmayın o ürünü. Ayrıca olumsuz yorumları mutlaka inceleyin.
 

Omnissiah

80+ Bronze
Katılım
1 Eylül 2021
Mesajlar
808
evet güncelleme yapalım. Ürünü aynen geri gönderdiler, yine çalışmıyor ve iade olmadı. En son çare servise bir göndermeyi düşünüyorum yarın, fakat umutlu değilim.Bilinmedik firmalardan, yorumları ne olursa olsun uzak durmanızı öneririm.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
905,195
Mesajlar
8,290,013
Üyeler
140,462
Son üye
denizzz324
Top Bottom