Touoa
80+ Silver
- Katılım
- 27 Ocak 2021
- Mesajlar
- 4,612
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 2,282
- İsim
- Turuncu Keskin
İncehesaptan ürün satın aldım, üründe asus cashback'ı var şu an. Ürün seri numarasında hata çıkıyor sürekli, başta direkt asusu aradım, asus beni incehesaba yönlendirdi, incehesabı aradım ilkte ürün seri numarası satış numarasıyla ve sorununuzu anlatan destek ekibimize mail atın dedi attım. Cevap olarakta asusla irtibata geçmeniz gerekmektedir diye dönüş yaptılar.
Tekrar aradım incehesabı, bu sefer penta servisine yönlendirdiler, penta servisi de üründe problem olursa yardımcı oluyor, incehesapta ki müşteri hizmerlinde ki kadına diyorum ki üründe problem yok bugün elime ulaştı çalışabilirliğinde falan bir sorun yok diyorum illa orayı arayın diyor.
Çok kafa karıştırıcı anlattım belki bilmiyorum , Türkiyede ki satıcıların, firmaların sorumsuzluğu neden? Yani konuyu düzgünce aktarabilecek, yardımcı olabilecek bir Allah'ın kulu yok müşteri hizmetlerinde gidip kafalarına vurmak mı gerekiyor mouseyi illa?
ya da illa bilindik bir youtubere mi konuyu aktarmamız gerekiyor çözüme ulaşabilmemiz için. Firmalar iyice dandikleşiyor gerçekten.