Respiky
80+ Silver
- Katılım
- 30 Haziran 2020
- Mesajlar
- 3,773
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 1,615
- İsim
- Mertcan Uysal
Vodafone Her Şey Yanımda Satıcısı ''Akdoğan Group'' adlı satıcı hakkında; 6 Nisan 2023 tarihinde ''1924656137'' Sipariş Numaralı ''JBL tune 760 nc Kulaklık Anc İthalatçı Garantili'' isimli Bluetooth Kulaklıklar kategorisinden 999.99TL tutarına satın aldım. 07 Nisan 2023 05:15'de kargoyu ''16554384***'' takip numaralı Hepsijet kargo firmasından teslim aldım. Ancak Ek'te de gözüktüğü üzere ürün bana ikinci el, kullanılmış, aşınmış, outlet ve kırık olarak geldi. Ürünü teslim aldığım gün iade talebi oluşturacakken Vodafone'un halen ürün Teslimatını Tamamlandı olarak sipariş sayfasında düzeltmediğini gördüm. Elbette hata payı olma lüksü var ancak Vodafone'un iadeyi kolaylaştırarak kabul edeceğini zannetmiyorum ki hal böyleyken bütün birimlere başvuracağım.
Sizce hangi yolu izlemeliyim?
Sizce hangi yolu izlemeliyim?