50 - 60Bin TL Bütçede Monitör Önerisi?

@Tayfunns Hocam monitörü %80-85 CS2 için kullanan biri olsanız ona rağmen OLED mi tercih ederdiniz yoksa 600HZ TN mi? İkisi arasında çok arafta kaldım. şuan Viewsonic XG2431+ kullanıyorum açıkçası renkleri ideal ama tatmin edici değil. TN panelinde çok soluk olduğunu duyunca CS’de yine problem olmaz ama diğer oyunları oynarken aşırı rahatsız eder mi bilemedim.
 
@Tayfunns Hocam monitörü %80-85 CS2 için kullanan biri olsanız ona rağmen OLED mi tercih ederdiniz yoksa 600HZ TN mi? İkisi arasında çok arafta kaldım. şuan Viewsonic XG2431+ kullanıyorum açıkçası renkleri ideal ama tatmin edici değil. TN panelinde çok soluk olduğunu duyunca CS’de yine problem olmaz ama diğer oyunları oynarken aşırı rahatsız eder mi bilemedim.
Nvidia nın yeni geliştirdiği Gsync Pulsar teknolojili monitörlerede bakabilirsin. Ne tn kadar kötü ne de Oled kadar iyi görüntüye sahip. Sweet spot olabilir. Ben oledciyim ama 7/24 cs oynayınca yanık olma ihtimali epey artıyor.
 
Mat olması sorun değilse lg yi alabilir. XG27AQDPg eski glossy kaplamaya sahip oldugundan kolay kirleniyor ve temizlemesi zor. Mat da işte fotoğrafta gördüğün gibi keskinlik, siyah derinliği vs kayıp oluyor. Tabii gözle görmekle fotoğrafa bakmak arasında fark var. Glossy olmaması haricinde negatif oldugum bir durum yok lg ye karşı. 4.nesil tandem ve yüksek Hz. Bunun Asus versiyonu glossy ama stoklarda göremedim. Asus ROG Swift PG27AQWP-W diye geçiyor.
@Tayfunns Hocam konuyu tekrar hortlatıyorum kusura bakmayın.

Sizce ASUS 26,5" ROG SWIFT PG27AQWP-W tekrar Haziran-Temmuz gibi stoklara girer mi ona göre reaksiyon alayım.
 
@Tayfunns Hocam konuyu tekrar hortlatıyorum kusura bakmayın.

Sizce ASUS 26,5" ROG SWIFT PG27AQWP-W tekrar Haziran-Temmuz gibi stoklara girer mi ona göre reaksiyon alayım.
Ben bunu bilemem ki hacı satıcı olan ben değilim.
 
Geri
Top