kaplaNNNN
80+
- Katılım
- 12 Mayıs 2022
- Mesajlar
- 12
- Reaksiyon skoru
- 6
@Tayfunns Hocam monitörü %80-85 CS2 için kullanan biri olsanız ona rağmen OLED mi tercih ederdiniz yoksa 600HZ TN mi? İkisi arasında çok arafta kaldım. şuan Viewsonic XG2431+ kullanıyorum açıkçası renkleri ideal ama tatmin edici değil. TN panelinde çok soluk olduğunu duyunca CS’de yine problem olmaz ama diğer oyunları oynarken aşırı rahatsız eder mi bilemedim.