Neler Yeni

Yardım [ÇÖZÜLDÜ GÜNCELLEME 2 ] TurkNet İsyanım, İptal süreci

-pSx

80+ Bronze
Katılım
8 Haziran 2020
Mesajlar
888
Dahası  
Reaksiyon skoru
411
Yaş
24
Konum
Adana
İsim
Selçuk Çiçek
İlgilendiği Kategoriler
Bilgisayar, Overclock, Oyun
Instagram
@cicekselcukk
TurkNet’e geçiş yaparken 100Mb/s tek fiyat denildi, daha geçiş işlemleri bitmemişken 50Mb/s denildi, 100 için ekstra ücret istendi.

O zamanlar 8Mb/s internet olduğu için 50mb/s’ye bin şükür dedim geçiş yaptım.

Yaptığım günden beri aldığım en yüksek hız 14Mbs, Paket bilgilerim’e baktığımda 50 görünüyor.

TurkNet ile görüştüm böyle böyle vaat ettiğimiz hızları verin dedim ardından olaylar patlak vermeye başladı…


ADSL kullandığımı VDSL2+’a geçiş yapacaklarını söylediler 24 saat beklettiler, ardından işlemin tamamlandığını ve Türk Telekom saha ekiplerinin portunu VDSL’e bağlayacağını bu işlemin 3 gün süreceğini söylediler tamam dedim.

İnternetsiz geçen 3 günün ardından mesaj geldi, işlem başarıyla tamamlanmıştır diye. Fakat hiçbir şekilde internete erişemedim, destek kaydını otomatik olarak kapattılar yeni açtıklarıma bir türlü cevap alamadım 2 gün boyunca.

Dün tekrar iletişim kurabildim, saha ekipleri arıza tespiti için işleme koyuldu 36 saat bekleyin denildi.

36 saat daha bekledik ve az önce Türk Telekom aradı.

Mahallenizdeki VDSL Kutusu bozuk, arızalı tamir yapmıyoruz, yenisini de getirmiyoruz yapacak bir şey de yok TurkNet ile görüşün sizi tekrar ADSL’e alsın dediler.

Şimdi ben zaten günlerdir internetsizim ve internetimden şikayetçi iken, eski kötü vaat ettiklerini veremedikleri internetime dönmek için tekrar 3 iş günü mü bekleyeceğim?

Madem bozuk bunu bile bile neden takıyorsunuz portu?

Bozuk olduğunu TurkNet bilmiyor mu daha önce şikayet gelmemiş bu olay yaşanmamış mı bu konu üzerinden? Bozuksa neden beni VDSL’e geçiriyorsunuz, üstüne üstlük paketimi yükselttim ekstra ücret karşılığında.

Destek ekini altyapımın 70Mb’s’e kadar desteklediğini söylüyor ben daha 14 üstü göremedim.


Bu nasıl bir iletişimsizliktir, zerre memnun değilim iptal işlemlerini derhal başlattım, hala ne arayan var ne soran zerre umurlarında değil muhattap bulamıyorsunuz karşınızda.
 

Ekler

  • DCE27C44-8B9F-4E51-A0CE-D3886A29DD76.jpeg
    DCE27C44-8B9F-4E51-A0CE-D3886A29DD76.jpeg
    719.5 KB · Hit: 143
Son düzenleme:

Perfectshot06

Moderatör
Katılım
4 Ocak 2021
Mesajlar
20,303
Dahası  
Reaksiyon skoru
12,808
Konum
Ankara
İsim
Oğuz Oğuz
‘’
Mahallenizdeki VDSL Kutusu bozuk, arızalı tamir yapmıyoruz, yenisini de getirmiyoruz yapacak bir şey de yok TurkNet ile görüşün sizi tekrar ADSL’e alsın dediler. ‘’

Bu cümle her şeyi özetliyor.
 

-pSx

80+ Bronze
Katılım
8 Haziran 2020
Mesajlar
888
Dahası  
Reaksiyon skoru
411
Yaş
24
Konum
Adana
İsim
Selçuk Çiçek
İlgilendiği Kategoriler
Bilgisayar, Overclock, Oyun
Instagram
@cicekselcukk
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
‘’
Mahallenizdeki VDSL Kutusu bozuk, arızalı tamir yapmıyoruz, yenisini de getirmiyoruz yapacak bir şey de yok TurkNet ile görüşün sizi tekrar ADSL’e alsın dediler. ‘’

Bu cümle her şeyi özetliyor.

Aynen, çözüm üretmiyorlar buna mecbursunuz diyorlar siz de el mahkum kabul ediyorsunuz.


Ben iptal için dilekçe oluşturdum, TurkTelekom altyapılarını kullanmayan bir tek Turkcell var sanırım, onlarla görüşeceğim.
 

Perfectshot06

Moderatör
Katılım
4 Ocak 2021
Mesajlar
20,303
Dahası  
Reaksiyon skoru
12,808
Konum
Ankara
İsim
Oğuz Oğuz
Aynen, çözüm üretmiyorlar buna mecbursunuz diyorlar siz de el mahkum kabul ediyorsunuz.


Ben iptal için dilekçe oluşturdum, TurkTelekom altyapılarını kullanmayan bir tek Turkcell var sanırım, onlarla görüşeceğim.
Valla ben de Türknet kullanıyorum ama dediğiniz gibi muhattap bulmakta zorlanıyorsunuz.
Ek olarak süperonline fiber olduğu yerlerde kendi altyapısını kullanıyor. Adsl’i yine Türk Telekom üzerinden veriyor.
 

-pSx

80+ Bronze
Katılım
8 Haziran 2020
Mesajlar
888
Dahası  
Reaksiyon skoru
411
Yaş
24
Konum
Adana
İsim
Selçuk Çiçek
İlgilendiği Kategoriler
Bilgisayar, Overclock, Oyun
Instagram
@cicekselcukk
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Valla ben de Türknet kullanıyorum ama dediğiniz gibi muhattap bulmakta zorlanıyorsunuz.
Ek olarak süperonline fiber olduğu yerlerde kendi altyapısını kullanıyor. Adsl’i yine Türk Telekom üzerinden veriyor.

ADSL istemiyorum hiçbir şekilde, VDSL’de ne yapıyor kendi altyapısı mevcut mı Turkcell’in?
 

Ekler

  • C02CF305-7D16-44FF-9029-BFFE19E353E5.jpeg
    C02CF305-7D16-44FF-9029-BFFE19E353E5.jpeg
    719.5 KB · Hit: 34

PixDraw

80+ Bronze
Katılım
22 Mayıs 2021
Mesajlar
1,016
Aynen, çözüm üretmiyorlar buna mecbursunuz diyorlar siz de el mahkum kabul ediyorsunuz.


Ben iptal için dilekçe oluşturdum, TurkTelekom altyapılarını kullanmayan bir tek Turkcell var sanırım, onlarla görüşeceğim.
Turkcell kullanıyorum sırf muhattap vs. sorunlarını yaşamamak için tercih etmiştim pişman değilim alt yapı modem hepsi dahil Turkcell tarafından getirildi TT ile hiçbir alakam yok.
 

Perfectshot06

Moderatör
Katılım
4 Ocak 2021
Mesajlar
20,303
Dahası  
Reaksiyon skoru
12,808
Konum
Ankara
İsim
Oğuz Oğuz
ADSL istemiyorum hiçbir şekilde, VDSL’de ne yapıyor kendi altyapısı mevcut mı Turkcell’in?
Vdsl’e de Türk telekom bakıyor.
Tt’nin de dediği gibi kutunuz bozuk. Gelip yenisini veremeyiz demişler. Tek çareniz yeni kutu takmaları. Bence İlçe Türk Telekoma durumu belirtin. Twitter’dan yazın. Yoksa adsl kullanırsınız.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Turkcell kullanıyorum sırf muhattap vs. sorunlarını yaşamamak için tercih etmiştim pişman değilim alt yapı modem hepsi dahil Turkcell tarafından getirildi TT ile hiçbir alakam yok.
Fiber mi hocam?
 

madmax

80+
Katılım
19 Kasım 2021
Mesajlar
36
Dahası  
Reaksiyon skoru
9
İsim
Şemsettin Turan
Bence iptali direkt e-devletten başvuru yaparak isteyin. Diğer türlü uzar da uzar. E-devletten yapınca cevap vermek zorundalar.
 

PixDraw

80+ Bronze
Katılım
22 Mayıs 2021
Mesajlar
1,016
Vdsl’e de Türk telekom bakıyor.
Tt’nin de dediği gibi kutunuz bozuk. Gelip yenisini veremeyiz demişler. Tek çareniz yeni kutu takmaları. Bence İlçe Türk Telekoma durumu belirtin. Twitter’dan yazın. Yoksa adsl kullanırsınız.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Fiber mi hocam?
Aynen fiber hocam ben talep açtım kutuyu kendileri kurmuştu.
 

J.Sparrow

80+ Bronze
Katılım
1 Temmuz 2020
Mesajlar
1,666
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,342
İsim
Emir Bayram
TurkNet’e geçiş yaparken 100Mb/s tek fiyat denildi, daha geçiş işlemleri bitmemişken 50Mb/s denildi, 100 için ekstra ücret istendi.

O zamanlar 8Mb/s internet olduğu için 50mb/s’ye bin şükür dedim geçiş yaptım.

Yaptığım günden beri aldığım en yüksek hız 14Mb/s, Paket bilgilerim’e baktığımda 50 görünüyor.

TurkNet ile görüştüm böyle böyle vaat ettiğimiz hızları verin dedim ardından olaylar patlak vermeye başladı…


ADSL kullandığımı VDSL2+’a geçiş yapacaklarını söylediler 24 saat beklettiler, ardından işlemin tamamlandığını ve Türk Telekom saha ekiplerinin portunu VDSL’e bağlayacağını bu işlemin 3 gün süreceğini söylediler tamam dedim.

İnternetsiz geçen 3 günün ardından mesaj geldi, işlem başarıyla tamamlanmıştır diye. Fakat hiçbir şekilde internete erişemedim, destek kaydını otomatik olarak kapattılar yeni açtıklarıma bir türlü cevap alamadım 2 gün boyunca.

Dün tekrar iletişim kurabildim, saha ekipleri arıza tespiti için işleme koyuldu 36 saat bekleyin denildi.

36 saat daha bekledik ve az önce Türk Telekom aradı.

Mahallenizdeki VDSL Kutusu bozuk, arızalı tamir yapmıyoruz, yenisini de getirmiyoruz yapacak bir şey de yok TurkNet ile görüşün sizi tekrar ADSL’e alsın dediler.

Şimdi ben zaten günlerdir internetsizim ve internetimden şikayetçi iken, eski kötü vaat ettiklerini veremedikleri internetime dönmek için tekrar 3 iş günü mü bekleyeceğim?

Madem bozuk bunu bile bile neden takıyorsunuz portu?

Bozuk olduğunu TurkNet bilmiyor mu daha önce şikayet gelmemiş bu olay yaşanmamış mı bu konu üzerinden? Bozuksa neden beni VDSL’e geçiriyorsunuz, üstüne üstlük paketimi yükselttim ekstra ücret karşılığında.

Destek ekini altyapımın 70Mb’s’e kadar desteklediğini söylüyor ben daha 14 üstü göremedim.


Bu nasıl bir iletişimsizliktir, zerre memnun değilim iptal işlemlerini derhal başlattım, hala ne arayan var ne soran zerre umurlarında değil muhattap bulamıyorsunuz karşınızda.
Bende kullanıyorum ama baya iyi eski internet 8di şuan telefonda 250-300e kadar alabiliyorum.Altyapıyla alakalı bir durum.Destekde arayınca çok hızlı bir şekilde yardımcı oluyorlar anlamadım sana niye öyle olmuş.
 
Top Bottom