Neler Yeni

İnce Hesap REZİLLİĞİ

Katılım
30 Kasım 2024
Mesajlar
9
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Onur KARABULUT
Valla hocam teknosa arkasında durabilir bilemiyorum, İncehesap iade için distribütör firmanın onay vermesi gerek diyor çoluk çocuğun eline düştük
 

-Mehmet-

80+ Gold
Katılım
8 Kasım 2023
Mesajlar
6,911
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,570
İsim
Mehmet Aslan
Ben kasa aldim 7 ay sonra rgb ler söndü kargolayin yapalim dediler kargoladim yapip gonderdiler ben memnun kalmistim
1 fan için sistem kargolatmak aşırı saçma bir şey ve vakit kaybı. Benimde fanlarım arızalanmıştı , game garaj a bildirdim direk bana ücretsiz fan kiti gönderdiler ve diğer fanları da geri istemediler. Hala eski usül kafayla çalışıyorlar herhalde , fanın ışığı söndü diye sistemi geri istemek nedir , insanların işi gücü var.
 

Volkan:/

80+ Silver
Katılım
24 Temmuz 2024
Mesajlar
3,433
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,216
İsim
Volkan
Herkese hayırlı forumlar ilk öncelikle konuğu doğru yere açtığımdan emin değilim biraz öfke ile yazıyorum, moderator arkadaşlar uygun yere taşırlarsa sevinirim.



İlk öncelikle hikayenin başlangıcı aşağıdaki konfigurasyonda ki bilgisayarın toplanma süreciyle başlıyor. Bu sistemden toplamda 3'er adet satın aldım. Ürünler geldi ve kurulumlarini yaptığımda üç anakart ve üç kutu ramdede DRAM ışığı yandı ve bios güncellemesi gibi seçeneklerin hepsi denenmesine rağmen işe yaramadı, daha sonrasında aciliyetim olduğu için ve bunları iş bilgisayarı olarak kullanacağım için farkli ramler ile denedim ve anakartlari çalıştırdım. Bu ramler ile iki anakart sorunsuz çalışırken 3.anakart 2.herhangi bir rami bağladığımda DRAM ışığı yaktı ve çalışmadı daha fazla uğraşmak istemeyerek bu anakart ve işlemciyi incehesapa geri gönderdim. Ramlerde açılır kapanır kutu olduğu için ve iade etmeye engel herhangi bir jelatin olmadığı için iade faturası keserek iade etmek istediğimi söyledim.



Daha sonrasinda ise elimdeki parçalar ile konfigurasyonlari tamamlayamadigim ve servis sürecini beklemek zorunda kaldığım için bugün itibariyle kutusu açılmamış arc a750 ekran kartlarını da cayma hakkımı kullanarak iade talebiyle kendilerine ilettim. Niyetim farklı model bir kartı kendilerinden satın almaktı.



Müşteri temsilcisiyle görüşme gerçekleştirdim ve şaka gibi bir cevap ile ramlerin serviste kontrol edildiğini ve bana geri gönderilmek üzere kargoya verildiği bilgisini aldım. Kendi sitelerinde kurumsal fatura ile alınan ürünlerin iade faturası kesilerek gönderilmesi gerektiğini söyleyen İncehesap ancak ne hikmet ise müşteri temsilcisi bana ekran kartlarını ve ramleri boşuna gönderdiğimi kutusu açılmamış olsa dahi servise gideceğini ve Kurumsal fatura kesildiği için cayma hakkımın olmadığını ve iade almayacaklari bilgisini iletti. Farklı bir müşteri temsilcisi ile yaptığım görüşmede ise servis raporunu beklemem gerektiğini ona göre hareket etmem gerektiğini söyledi yani 14 günlük cayma hakkımı doldurarak bana ürünleri geri göndereceklerini anlamak zor olmadı tabi ki :)



ŞAKA GİBİ BİR CEVAP : KURUMSAL FATURA İLE ALDIYSANIZ CAYMA HAKKINIZI KULLANAMAZSINIZ.






Ben bugün şahsi olarak alışveriş yapmış ve bunu yaşamış olsaydim belki tolore edebilirdim. Bu işi meslek olarak yapıyorum ve şahsen beni gerçekten çok zor duruma sokan incehesabin konuyu çözmemesi ve bu tavırlarının özrünü dilemedigi taktirde bildiğim tüm platformlarda bu rezilliği anlatmaya devam edeceğim, gerekirse dava yoluna da gitmekten çekinmeyeceğim.
Ben şimdiye kadar sorun yaşamadım pek bunların satış politikasında yazıyor kutusu açılmış ürünler iade alınmıyor diye lozanın gizli maddeleri gibi yazmışlar o konuda bir tık sorun olabilir gibi ama saçma olan şey sıfırda olsa servise gitmesi ne alaka
Mesaj otomatik birleştirildi:

Valla hocam teknosa arkasında durabilir bilemiyorum, İncehesap iade için distribütör firmanın onay vermesi gerek diyor çoluk çocuğun eline düştük
yok teknosada leş
 

elreqnbey

80+
Katılım
30 Kasım 2024
Mesajlar
20
1 fan için sistem kargolatmak aşırı saçma bir şey ve vakit kaybı. Benimde fanlarım arızalanmıştı , game garaj a bildirdim direk bana ücretsiz fan kiti gönderdiler ve diğer fanları da geri istemediler. Hala eski usül kafayla çalışıyorlar herhalde , fanın ışığı söndü diye sistemi geri istemek nedir , insanların işi gücü var.
Rgb kontrolcusu bozuktu sanirim hocam 1 fan degil komple kasadaki rgb ve dugmeler gitmişti
 

-Mehmet-

80+ Gold
Katılım
8 Kasım 2023
Mesajlar
6,911
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,570
İsim
Mehmet Aslan

-Mehmet-

80+ Gold
Katılım
8 Kasım 2023
Mesajlar
6,911
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,570
İsim
Mehmet Aslan
Katılım
30 Kasım 2024
Mesajlar
9
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Onur KARABULUT
Valla hocam açılmış kutu politikasını geçiyorum ben açmadığım halde kabul etmiyorlar ve sebebi sadece kurumsal fatura ile alınmış olması servis kaydı ve iade görselinide ekliyorum
 

Ekler

  • Screenshot_20241130_213326_Firefox.jpg
    Screenshot_20241130_213326_Firefox.jpg
    409.4 KB · Hit: 16
  • e8dfb05e-ae4b-11ef-a083-005056b03705.jpg
    e8dfb05e-ae4b-11ef-a083-005056b03705.jpg
    264.7 KB · Hit: 16
  • Screenshot_20241130_213227_Firefox.jpg
    Screenshot_20241130_213227_Firefox.jpg
    375.3 KB · Hit: 16

byhorozkentli

80+ Silver
Katılım
9 Ocak 2022
Mesajlar
3,279
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,577
İsim
Deniz Bey
Nette böyle yazıyor



Tüketici Kanunu'na göre cayma hakkı, yalnızca tüketiciler için geçerlidir. Kurumsal fatura ile yapılan alışverişlerde, alıcı tüzel kişi (şirket, kurum vb.) kabul edildiği için Tüketici Kanunu kapsamına girmez ve dolayısıyla cayma hakkı uygulanmaz
 
Katılım
30 Kasım 2024
Mesajlar
9
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Onur KARABULUT
Mesafeli satışlar kanununda bu şekilde bir şey yok hocam, yukarı da arkadaş çok güzel açıklamış eğer ürün kurumsal olarak tekrar satış için alındıysa olabilir ancak bizlerde tüketiciyiz aynı zamanda İncehesap sitesinden bilgilendirme görselinide koyuyorum
 

Ekler

  • Screenshot_20241130_214438_Chrome.jpg
    Screenshot_20241130_214438_Chrome.jpg
    730.8 KB · Hit: 5

freygasm

80+ Gold
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
7,219
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,969
İsim
yusuf ecer
Bu incehesaba özel değil ki, kurumsal faturada cayma hakkın yok zaten.
 
Katılım
30 Kasım 2024
Mesajlar
9
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Onur KARABULUT
Diyelim ki bu şekilde işliyor müşterinin ürününü servis sürecine sokmak, kapalı kutusunu iade almamak ama iade talebiyle çağırmak ne kadar doğru ve etik? Hepsiburada, Trendyol, Vatan Bilgisayar neden kurumsal faturada iade alabiliyor?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,020,708
Mesajlar
9,215,818
Üyeler
161,739
Son üye
Mustafa T
Top Bottom