Güncelleme
12 şubat 2025 tarihinde kargom incehesap.com'a teslim edildi. Bana ürünün servise gönderileceği ve servisin vereceği karara göre işlem yapılacağı bilgisi verildi. Ürünün işim için kritik bir parça olması nedeniyle sürecin hızlandırılmasını defalarca talep ettim. Ancak bugün, 17 şubat 2025, tarafıma "garanti dışı işlem ücreti 1.000 TL hesaplanmıştır" şeklinde bir mesaj gönderildi.
Bu ücret talebini kesinlikle kabul etmediğimi. Ürün tarafıma zaten hasarlı şekilde ulaştığı için bu durum tamamen satıcı firma olan İncehesap'ın sorumluluğunda olduğunu bildirdim. Buna rağmen, sorumluluktan kaçınılarak beni MSI yetkili servisi olan ServisPoint'e yönlendirdiler. ServisPoint ile yaptığım görüşmede, iade veya değişim kararını verenin satıcı firma (İncehesap) olduğu, servisin bu konuda herhangi bir karar almadığı tarafıma açıkça bildirilmiştir.
Sonuç olarak ortada 2 şirketinde birbirinden haberi olmayan ve doğru işlemeyen durum var. Olan yine bize oldu bakalım hadi hayırlısı.