Bahsettiğiniz klavyeye baktım fiyatına göre güzel gözüküyor. TKL model tercih etmemin sebebi son zamanlarda çift monitöre geçtim ve masamda yer azaldı mouse kullanırken sürekli ya masaya ya da klavyeye çarpmakta.
Merhabalar daha önce birçok kez benzeri konular açılmış ancak bu iki klavye arasında kaldım araştırmalarıma göre wraith w75 gerçekten daha üstün bir klavye gibi gözüküyor ancak wraith sitesi ve satış sonrası ilgilenmemeleri (iade politikaları vb. sorunları olsun) ile birçok şikayet duydum bu...