dizelini kullanıyorum şanzımanın ısınma sorununu önceden bildiğim için özellikle takip ediyorum henüz problem yaşamadım
ben yoğun trafikte spor moda atıyorum, kırmızıda beklerken süre uzunsa n ye çekerim sanzımanın sıcaklık göstergesini yarıda bile görmedim
Doluda yağar, taşta seker, başka şeyde olur
Benim evin önünde park halinde arabama vurdular 30 bin hasar kaydı cıktı
Çok gözüne batan yerler varsa çektirmeyle oraları düzelttirebilirsin 0 formunu korumaya calısma gene dolu yağacak bırak oyle kalsın tavan ıslemlı olarak kayıtlara geçmesin
Arkadaşlar selam
Katlanır elektrikli bisiklet bakıyorum marka model önerisi ve tecrübelerinizi duymak isterim
Benim kafamı en şok karıştıran konu ince tekerlek vs kalın tekerlek konusu kalın tekerlek çok çirkin görünüyor, ağırlaştırıyor, yer kaplıyor
İş yeri 2km mahalle içi markete fırına vs...
Bizim bitişik bina tam sokak köşesisinde kalıyor onların ikameti yan sokağa kayıtlı onlar fiber aldı bana tam 1 sene sonra kablo çektiler o 1 senede sürekli darladım her hafta aradım
Kutuyu toparlayabilirsen hiç açmadım diye iade etmeyi deneyebilirsin, servisten iade kararı çıkması muhtemel
Ben monitörü özellikle amazondan sipariş verdim adamlar sorgusuz iade kabul ediyor
yaklaşık 1 senedir xdrive 15li kullanıyorum güzel memnunum
son zamanlarda gıcırtı sesinden rahatsız oluyorum benim hatam hiç bakım yapmadım biraz yağlamam lazım
Bu konuya herkes farklı bir öneri yapar önemli olan senin beklentin ne
Ben bu bütçede direkt 1.4 egea kovalarım 2021 üstü makyajlı kasa mümkünse min easy plus olabildiğince düşük km benim işimi görür
kingboss ac1200 yaklaşık 3 senedir kullanıyorum
2.4 ghzde stabil çalışıyor 5ghzde sapıtıyor uyumlu değil
yanına bt dongle almıstım kulaklık için ikisi birlikte çalıştıramamıştım sinyalleri çakışıyordu
imkanın varsa wifi pcle al
Bende 1.4 tsi tiguanı tercih ederim ama km yüksek bakım geçmişi ve yıpranma durumu çok önemli iyi bakılmadıysa tiguanun onarım maaliyetleri diğerine göre daha yüksek olur
Mümkünse ikisinide tercih etme
Ben megane, corolla ve c-hr düşünüyorum 3ününde kendine göre olumlu olumsuz tarafları var araçtan ne beklediğine bağlı bunların haricindeki arabalarda güzel tercih meselesi kullanım şekline bağlı