6-7 aydır kullanıyorum. Hoparlörler çok iyi cs de adamın nerden geldiğini falan hepsini duyuyorum. Mikrofon kaliteside çok güzel. Hafif bi kulaklık baş...
ben de anlatmaya çalıştım ama illa kablosuz istiyor o yüzden hani çok beklentisi yok zaten hafif üstüne konulabilecek 1.7'ye falan olabilir belki sormak istedim
arkadaşım için lazım kablosuz olması şart bu fiyata da zaten abartı bir şey beklemiyor kendisi aklımda legion h410 aldırmak var ama daha iyi alternatifler...