9ndependiet isimli üyenin son içerikleri

  1. 9

    Sistemi Yükseltmek İçin Parçalar Uyumlu Mu?

    Pekala sağol, ailemle biraz daha değerlendirip en akla yatanı hangisiyse onu değerlendiricem.
  2. 9

    Sistemi Yükseltmek İçin Parçalar Uyumlu Mu?

    Öncelikle önerilerin için çok teşekkürler. İkinci el piyasasına çok yanaşmak istemediğim için bu tarz değişiklikler yaptım. Bu yüzden 4070 fikrine çok sıcak yaklaşamadım. İkinci el almak istemediğim için de 5500 den 5600e yükseltmek bütçe olarak (sıfır işlemci konusunda) çok zorluyor. Güç...
  3. 9

    Sistemi Yükseltmek İçin Parçalar Uyumlu Mu?

    Aktif kullandığım sistem: Ryzen 5 1600 GT710 16GB Ram MSI A320M Pro anakart Sisteme birkaç değişiklik yapıcam. Normalde ailemin bana tandığı bütçe 20 bin TL fakat maksimum 23 bin TL ye kadar ikna edebileceğimi düşünüyorum. Ekran kartımı RTX5060 yapıcam. Bu kartın PcI Express 5.0 olduğunu ve...
  4. 9

    VXE R1 PRO MAX alınmalı mı? VXE R1 PRO mu PRO MAX mi?

    VXE R1 Pro Max almayı düşünüyorum veya dahah f/p olacaksa R1 Pro. Sizce almalı mıyım yoksa indirim beklemeli miyim? (Ön satış indirimi gibi)
  5. 9

    Format için Flash Bellek önerisi

    Hocam önerileriniz için teşekkürler fakat ben 0 temiz kurulum yapmak istiyorum. Bilgisayarı sıfırla yapmak temiz bir kurulum olmuyor ne yazık ki. 2 flash disk istememin sebebi ise tek seferde yapmışken ikisini de yapmak.
  6. 9

    Format için Flash Bellek önerisi

    Bilgisayara virüs bulaştı. Format için. ISO dosyasını yazdırma lazım. Elimde flash disk yok. Hızlı flash disk önerir misiniz? Son olarak 2 tane alırsam daha iyi olur çünkü birine Windows 11 diğerine Windows 10 yazdırmayı planlıyorum. Bütçem: 2 flash disk maksimum 500 TL. Bu nasıl...
  7. 9

    5080 li sistem topluyorum monitör kaç hz olmalı

    Hocam 5080 ekran kartı alacaksanız 4k monitöre paranız yeter diye düşünüyorum
  8. 9

    Aj159 pro skatez öneri

    Ben kullanmıyorum o mouseu ama kullanan arkadaşlarım çok ta beğenmedi skatezleri 1738306004 Hocam forumda bir arkadaş böyle takmış. Bana da iyi gibi geldi.
  9. 9

    Aj159 pro skatez öneri

    Dot skatezleri öneririm ben. Stok skatezleri çok ta iyi değil.
  10. 9

    Redragon K618 keycap önerisi

    Klavye Low profile olduğu için güzel uyacak keycap bulamadım. Eğer bildiğiniz varsa bakmak isterim.
  11. 9

    Furylevel Z1 alınır mı?

    Merhaba, kendime yeni mouse almak istiyorum. Sürekli düz metinde konu açmaktan sıkıldım. İlk defa anket deneyeceğim. Yanıtlarınızı bekliyorum. Yanıtlayan tüm arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
  12. 9

    48.99$ ürün gümrüğe takılır mı

    Teşekkürler.
  13. 9

    48.99$ ürün gümrüğe takılır mı

    https://ajazzbrand.com/products/ajazz-aj159-apex-mouse?srsltid=AfmBOoo4giwDgyhPYLx3gTbjyJ9PllX1DZhajOqzAHGhQCZLhisiV2FK Bu ürünü almak istiyorum. Gümrüğe takılır mı?
  14. 9

    Furylevel Z1 vs VXE R1

    Merhaba, mouse almak istiyorum fakat bu ikisi arasında kararsız kaldım. Sizce hangisini almalıyım? R1 Pro alamadıktan sonra R1 almanın bir anlamı yok gibi geldi ama Z1 de sorunlu gibi yazılar okumuştum. Çok kararsız kaldım.
  15. 9

    Öneri PC de kullanmak için gamepad önerisi

    Yani çok bilgim yok yalan olmasın ama alabiliyorsanız sıfır almaya çalışın zaten eski nesil kolların sıfırını bulamazsınız.
Geri
Top