Evet beyler çok çok uzun süredir kafamda olan planı gerçekleştiriyorum artık sistemi dizdim ps5 i bile aldım artık yayıncı olmak istiyorum bütün kanal tasarımları bannerları her şeyi halloldu ekipmanlarımı yenileyip başlicam artık ekipmanlar içinde ne aradıysam valla trendyolda buldum mouse...
çoğu ana sebep logitechin köklü yapısı ve bu yapının getirmiş olduğu sponsorluk anlaşmaları ben normal kendileri off the record oynadıklarında superlight 2 kullandıklarını düşünmüyorum.
rahatsız olduğum hiçbir özelliği yok aktif 6 aydır kullanıyorum bir kere bile bir problemle karşılaşmadım. PS5 için almıştım aslında eski televizyonum bundan küçüktü belkide buna geçince eskisine nazaran daha hoşuma gittiği için abartıyor olabilirim ama bir problemini görmedim.
Arkadaşlar ben 26 27 lerinde bir adamım. Ortalama 16 17 yaşından beri birileriyle görüşme ilişki aşamasına gelmişliğim vardır. Ama eskiden bu işler için ekstra bir çaba sarfetmezken şuan her şey inanılmaz zor geliyor bana. Hiç duymadığım kelimeler, hiç duymadığım kalıplar kadınların ağzına...
cidden bunu geçen kendi kendime düşündüm adam akıllı berber kalmadı instagram ve popülarite merakıyla birlikte herkes şov peşinde adam akıllı saç kesen yok gibi geliyor bana