Zaten mantiksiz gunluk icin biz mesela mobilya imalat isi yapiyoruz ortam tozlu elimiz ustumuz toz hesap makinesi icin telefonu acana kadar toz talas oluyor zaten o yuzden kolona cakiyoruz bitane hesap makinesi hemen tak tak
Gece hiç uğraşmaya tenezzül etmedim. Incehesapta fix zaten site cokuyor millet stres icindeyken misil misil uyudum :) internette 1000 mbps ama yine alinmiyordu eski seferlerde
Tamda numaramı taşıdım bu gece acilcakti faydalanamicaz bak
Peki dostlar şey sorucam her ay 100 tl ödeme yapiyoruz ya odemeyi yaptigimiz gibi cuzdan bakiyesini veriyormu yoksa sonra mi veriyor?
Dostlar şu bilgiyi vereyim evde kullanacaksanız dewalt almayın. Sizi aşar biz mobilya işi yapıyoruz iş gereği dewalt kullanıyoruz. Günlük işler için fazla güçlü onun yerine profesyonel almayacaksanız retoolsu kullananı gördüm akraba kullanıyordu o da mobilyacı. Dediğine göre çok memnunum...
https://amzn.eu/d/05HrYEdU
Bunlar ayriyeten bataryasi amazonda 3779tl T-stack batarya ise 5 bin küsür tek farkı daha ince. Ama bu set uygunmuş eğer 2 5ah akü ise.
Mclaren serisi almaya değmez pahalı düz olanını alın işimizde tüm setimiz dewalt rakibi yok piyasada
Gerçi baktım ucuzmuş çift cihaz çift batarya ise uygun