Arkadaşlar segotep lumi T3 kasa aldık 9070XT kullanacağız sistemde ama kasanın PSU'da 2 tane 6+2 pin bağlantısı var bitanede 12+4 PCI-e 5.1 var. Ben bu kasadan 3. 6+2 pin çıkışını nasıl elde edebilirim? SATA'dan veya molexten alabilir miyim? Veya PCI-e 5.1 ten dönüştürebilir miyim?
Grafik tam olarak hatırlamıyorum ama genel olarak düşükte. Çok değişiyor fps pubgde yakında adam olmasına bağlı. Genelde 80 falan 30 kişi atlarsa 30 40 a kadar düşebiliyor kısa süreliğine.80 85 derce falan saınırım ama ben undervolt ve honneyvell termal pad uygulamıştım 95lere çıkıyodu ondan önce
Başlıktaki mavi ekranı alıyorum. Bu mavi ekran geldikten sonra harici ekran kartı BIOS ve aygıt yöneticisinde gözükmüyordu. Defalarca yeniden başlatmama rağmen gözükmedi, sonrasında sistem geri yükleme yapmaya çalıştım başarısız oldu. En sonunda Windows'un geçerli sürümünü tekrar yükle...
4060 daha uygun olacaktır 4050 için 30k fazla
Hemde 4060 ın vrami daha fazla watt değerine dikkat ederek alabilirsin ram 32 olursa daha iyi olur 16 alayım yükseltirim dersin belki ama 16 lıklar genelde 8+8 satılıyor ya direkt 32 al yada 16 nın tek slot olup boşta bir slot daha olduğuna emin ol
Farkındayım ama ekran kartı stoğu bitmişti yenilenmiş o yüzden paylaştım
1719416955
Olabilir ama şu anda böyle bir sistem yok şu anda almak isteyenler için iyi bir sistem ayrıca 3 hafta az bir süre değil bence neredeyse 1 ay