Merhabalar bir süredir PNY GeForce RTX 5070 12GB GDDR7 OC 192Bit (VCG507012TFXXPB1-O) modeli için fiyat takibi yapıyorum şuan en ucuz sinerji de satılıyor ama bazıları sinerjiden ekran kartı almanın sıkıntı olabilieceğini söylüyor. İdefixte ise fiyat 3k daha fazla ama satıcı yine sinerji tek...
Kullanıcı yorumları ve incelemelerde kullanacağım parçaların çok fazla ısınmadığı söyleniyordu ben garanti olması için sıvı soğutma aldım iyi bir ürün olduğunu söylüyorlar...
Gigabyte Rtx 5070 Windorface Oc Sff modeli indirimli şekilde 30K ya düşüyor sizce daha fazla düşermi yoksa almalı mıyım?
Gigabyte Rtx 5070 Windorface Oc Sff
R7 9700X işlemci için soğutma konusunda karasız kaldım kule tipi hava soğutmalar yeterli diyorlar ama ben görüntüye de önem verdiğim için sıvı soğutma kullanmak istiyorum. Ne önerirsiniz?
Kasa: NZXT H6 Flow.
İşlemci: R7 9700X
Ekran Kartı: RTX 5070
Bütçe: 4-5k civarı.
Teknolojileri açısından ne dersiniz hocam. Nvidia / Amd olarak soruyorum. Çünkü hem iş hem de oyun için kullanacağım hikayeli oyunlarda görüntü kalitesini de önemsiyorum performansıda.
Sıfırdan kasa topluyorum ve bütçeme uygun en uygun kart olarak 5070 düşünüyordum. Ama bu kart 5070 ten sadece 2-3k daha pahalı sizce kalitesi nasıldır?
https://ty.gl/w0t887dih7y85