geliştirmeler windows 10 da gözüküyor win11 de yok ama denedim cok hoşuma gitmedi şuan hiçbir ayarlara dokunmadım. jack girişini çıkan dongle a takıcaksın usb yi anakartına takıcaksın .
alalı 7 8 ay oldu cok büyük beklentilerle aldım çok fazla eq denedim w11 de geliştirmeler olmadığı için w10 a geçtim yinede oyunlarda istediğim sesi alamadım ses kasılmıyor. en son hyperx le alakalı uygulamaları diğer ses uygulamalarını kaldırdım ve defult ayarlarda kullanıyorum yani tak...
Oyunu silip yükleme boşuna sorun goodbydpi da onu ve dc yi kapat pubg girdikten sonra aç. 10kdays in dc sinde bu sorunu düzelmek için bi dosta var yönetici olarak çalıştırman gerek onuda yapabilirsin.
ben 7500f kullanıyorum dar boğaz olmaz ama 5060ti alacaksan psu değişmen gerekli bence 550w sınırda kalır gibi önerilen 650w. Ben alırken fiyatlar 5060ti 29-30k 5070 ler 33-35k arasıydı şuan biraz daha artmış indirim denk getirirsen iyi olur.
2 ay önce 25k olan 5060ti 16G yi bir gün arayla 29k ya aldım pişmanım onun üzerine biraz daha ekleyip 5070 alsam daha iyi olurdu yada 9070xt o paralara giriş seviye kart alma benim gibi, gerekirse biraz daha bekle üstüne ekleyip al
Ben ekran kartını ,anakartı, rami değiştirdim indirimli aldığım halde pahalıya geldi elindeki sistemi satıp 0 almak daha mantıklı hem uğraşmazsın acele etme gerekirse pc siz kal bir kaç ay ama güzel bi sistem yakala .