Eski fiyatlandırma olsa 3 daha koy Nvidia al derim geçerim. Fiyatlandırma kaynaklı hala 9070xt önermek durumunda kalıyorum. Zaten Amd price/performance...
Windows orijinal harici kullanmayı istemiyorum ayrıca 25.9.1 sürücüsündeyim şuan yani Discord sorunu yok mesela bu sürücüde ama yine sorunlar devam ediyor...