Merhabalar, Türk Telekom fiber internet abonesiyim ve harici olarak satın almış olduğum modemi kullanmak istiyorum. TP Link Archer BE220 kullanmaya çalışıyorum. Yaklaşık 1 sene önce ISS kullanıcı adı ve şifresini modeme girerek ve başka bir ayar daha girerek modemi sorunsuz şekilde kullanmaya...