Biri yeni nesil diğeri eski nesil eski nesil ödüllü bir sıvı soğutucu ama yeni nesil varken eski nesil de alınmaz diye yenisi ben aldım
1716161770
Tavsiyem 420 lik al ama kasa bulman biraz zor olur bulursan hiç düşünme derim.
360 kullanıyorum ses seviyesi çok az oda yük altinda rahatsız etmiyor teknobiyotik den aldım ben Türkiye de tek ilgilenen onlar var sanırım arctic ile başka bilindik bir satıcı görmedim yada amazon kendi satarsa ordan da alabilirsiniz onlarda garanti sorunu yaşamazsınız
1716158252
Şimdi fiyat...
15 gün önce aldım Arctic Liquid Freezer III çok güzel çalışıyor nzxt h6 flow kasa ile 7800x3d işlemci de en fazla yük altında 60 dereceyi gördüm ayarını değiştirmeden standart ayarlarda