Değil mi bilgisayar alırken zaten tekerliklerine dikkat etmemiz lazım :)
1782475641
11K daha az bütçesi olan ona göre hareket eder hocam. zaten bu sisteme bu bütçelere çıkmayı göze almış olanlar bakıyorlar.
Yani dediğin gibi daha iyi sistem falan değiller sözün özü hocam. 5070 ile 9070 xt arasında neredeyse her oyunda 30 fps fark var gözünü seveyim. 5070 ti desen anlarım. işlemci tarafına hiç girmiyorum bile. 96 mb l3 önbellekle diğerlerini kıyaslaman komik bence. sırf kötülemek için çırpınıyorsun...
tamam da 9070 xt 5070 ten iyi değil mi? ya da 7500x3d ile 7500f i neden aynı kefeye koyuyorsun onu anlamadım. söylediğin bileşenler undan daha iyi değiller ki. Ha fiyat güzel o ayrı. Ama iki sistem birbirine denk değil kişisel yorumum tabii ki. Hatam varsa düzeltin lütfen
ya ben de 3-5 daha verir PSN'den alırım mantığındayım. zaten aradaki fiyat farkıyla sadece bir öğlen yemeği yiyebiliyorsun canım ülkemde :D o yüzden en azından başım ağrımasın yemeğimi evde yerim 1 gün bir şey olmaz
Evet vatan da bazen patron çıldırdı kafasına giriyor. Keşke daha fazla görsek bu tarzda indirimleri. bu videodaki sistem bence fena olmayan hatta güzel fiyat standartında ya
Ya birde ben forumdaki gg muhabbetinden çok sıkıldım. Habire her konu altında sistem kötülemek için gg den örnek veriliyor ama hep üzerinden 1 ay geçmiş oluyor o söylenen fiyatın. Şuan var mı? yoksa geçmiş fiyatı ne yapalım :D gg'ciler çıksın kasıyor diye bağıracağım artık
Hadi yaa bileşenleri hatırlıyor musun hangi marka kullanılmıştı? Bazen çünkü görüyorum aa ne güzel fiyat diyorum içine girince çinyongwai ram kasa ssd falan oluyor küfürü basıp çıkıyorum sayfadan :D Bu sistemde yine kingston ocypus gibi markalar var
Bence fena değil ya diğer benzer hazır sistemler ile arasında en yakını ile 5k fiyat farkı var. Yani ben öyle gördüm en azından gözümden kaçan oldu mu bilmiyorum. Bildiğiniz varsa paylaşırsanız sevinirim dostlar
Vay be ne güzel dertler var.. Geçenlerde story olarak atmışlardı bu ürünü NZXT Kraken Elite LCD ips ekranı var nzxt olması da cabası. ben kraken x63 kullanıyorum açıkçası çok memnunum bi bak istersen biraz yüksek gibi duruyor ama ips olması ekranın bence karşılar aradaki cüzi fiyat farkını
Mantıklı kart aslında ama bilemedim ya. Nvidia fan boyu nesilden geliyorum galiba. Ama şunu kabul edebilirim bu fiyata aynı performansı verecek nvidia 2. elde belki bulunur. Kesin değil