Merhaba moza r5 kullanıcısıyım.Herhangi bir problem yoktu fakat forza 6 gelince ffb çalışmıyordu bir kaç şeye baktım fakat yapamadım.
Asetto corsa,ets2 gibi oyunları moza pit house açıkken açtığımda oyunların crash yediğini gördüm.çok kez sıfırlayıp kurulum yaptım.moza pit houseyi silip yükledim...
hocam 5 dk önce 100+ fps aldığım oyun 5 dk sonra 30 fpse düştüyse sorun sürümle alakalı değildir.moza r5 kullanıyorum forza onu bile algılamıyor ffb çalışmıyor.sanırım güncellemelerle çözecekler.sorun ne gpu ne de başka bir şey eminim bu sorunu yaşayan başka kartlı kullanıcılar vardır.
9060xt...
ddu ile driver silip yükledim.9060xt ile 100+ fps alıyordum bir anda 30 fpslere kadar düştü.en düşük grafiğe çektim yine 30 fps alıyorum sorunu çözemedim.Sanırım oyun yeni çıktı o yüzden olabilir.