madem iade yok senden önceki adam niye alıp çavuşu tıraş edip beğenmeyip iade etmiş anlayamadım. bunu çalışanlar kulllanmış değil herhalde birisi kullanmış iade etmiş.
mesele ceza yemesi değil ıslah olmaları. keşke laftan anlasalarda adam gibi yüzlerine bu fiyatlandırmanız ahlaksızca dediğimizde içlerine işlese ceza yemeden adam gibi işlerini yapsalar. ama para cezası ancak bunları durdurabilir.
Kendiniz için alıyorsanız, şu ürünlerin fazladan bir kopyasını alamayacaksınız:
Call of Duty®: Warzone™
şöyle bir uyarı var warzoneda yok bende neden acaba bilen var mı
Sonunda birisi dile getirdi şu organın cvlerden diplomalardan daha öncelikli olduğunu.
1782411251
mağazalardan sırf kadın personellerle konuşmak için alışveriş yapan saplar var. Hatta baya yakından tanıdığım biri hergün eczaneden alışveriş yapıyordu bir çalışan için
sen ona şimdi acırsan yarın öbür gün o bana acımayacak. hiç affetmeyin herkes işini hakkıyla yapsın hakkını kazansın. lastik pahalı diye araba pahalı diye senin yapacağın iş niye pahalı oluyor.
reis şimdi normaldedışarıya çıkmayan biri için çıkıp sabahtan akşama kadar tek başıma dolaşayım işi zor zaten. Yavaş yavaş bunu arttırıcan. Önce çıkacan ufak bir işini halledip gelecen bir süre sonra çıkıp 2 ufak işi aynı günde yapcan ama sürekli hergün yapcan işte. Bak ben normalde asla...
Bizim burası toki şantiyesi 15 günü kabullendim zaten şuana kadar kesilmemesi bile bir mucizeydi. Kablolar iyi bile dayandı üstünden geçmeyen iş makinesi kalmadı. En son kepçeyle dalıp parçaladılar
en başta sınırsız almam lazımdı ya. bizim aylık ortalama 550 gb kullanım var. Neyse internet bittiği yerde dış dünyaya katılırız artık yapcak bişey yok