Baran4747 isimli üyenin son içerikleri

  1. B

    12.sınıf açık öğretime geçiş (yardım)

    Bulundugun yerde lise yoksa geçebiliyorsun diye biliyorum
  2. B

    12.sınıf açık öğretime geçiş (yardım)

    Ben bu sene açık öğretime geçmeyi düşünüyorum Geçersem yksde obp puanım nasıl olur bilgisi olan varmı ve kaç sınava gireceğim açık öğretimde (12.sınıf)
  3. B

    Kırığım kaynamamış mı?

    Merhaba son durumun neoldu nzm yürümeye başladın
Geri
Top