Merhabalar
GIGABYTE 23.8" G24F-2 itopya satışlı monitoru almak istiyorum ama genel bi cızırtı problemi varmıs galiba 3800 fiyat bandında en iyi monitor gibi gozukuyor oc ile 170 hz cıkabılıyor auto olarak 165 herz ss ips bi monitor alınır mı? veya alan varmı cızırtı problemi hakkında bilgisi olan...
driverlerinde sorun olablirmi ses kartı driverlerini silip tekrar yuklemeyi deneyebilirsin. yada oyun takılıyorsa takıldığında da zınk sesi yapar pcnin kladrımadı bi oyunda mı deniyorsun