Açıkçası ben de düşündüm fakat 9070xt kartlari arasında A tier olduğu için bunu tercih ettim.
1782069225
Kendi kutusundan çıkan destekleme aparatını taktım
1782069417
Aslında ikisine de baktım fakat xfx mercurynin stoğu yoktu ben alırken polar versiyonu da çok pahaliydi. Teşekkür ederim hocam...