Görüntü kalitesi ipsden geçen benim için muazzamdı. Aldım fakat oledlerle ilgili hiçbir bilgim yoktu. Ekrandaki en ufak parmak izini silmek defalarca saatlerimi aldı saf su mikrofiber bez aldım sırf bunun için fakat asla katlanacak bir durum değil. O yüzden iade ettim fakat görüntü kalitesi...
lexar ram piyasasının düşeceğini tahmin edip önden bunlara mal yükleyip normal olması gereken fiyattan harika adette satış mı yapıyorlar acaba :D yoksa bu kadar stoktan bu fiyat kampanya reklam vb olamaz. 15'e satsa gaming gecesinde yine 500 stok biterdi.
not: hadi incehesap hata yaptı...
mor falan görünmüyor fakat evet leke tutma ve temizlenme olayı aşırı leş. asla bu fiyatlara değmeyecek bir muamale çeşidi :D parmak izi mi değdi uğraş dur. saf su mikrofiber bez aldım sırf bunun için az önce hala leke var. bununla uğraşılır mı yahu. hem 30-40 bin tl vericem birde bunu temiz...