ben pro olmayan modelini kullanıyorum kasım ayından beri günde yaklaşık 4-5 saat bilgisayardayım oyun oynuyorum bir sıkıntısını görmedim kulaklığın fps oyunları oynamıyorum mikrofon deneyimini sadece arkadaşlarla attığımız lol de denedim onlar sıkıntı yok dediler. tüm ekipmanım razer olduğu için...
bende f1 speed serisinin tamamını aldım çerçeve aldım düzenleme yapayaım çok toz oluyor diye acayip masraflı bir hobi ayrıca duramıyorsunuz uzak durmak lazım :D
sigarayı bıraktım iqos a geçtim çok maliyetli geldi ordan da vozola geçtim elektronikler çok daha bağımlı yapıyor ayrıca nefes darlığı kısmında sıkıntılar yaşadım temmuz ayında bıraktım hocam mutlaka vozol ve türevlerinden kurtulun kötü kokusu vs olmadığı için daha çok tüketiliyor