Opcore simplify ile macOS montereyle windows dualboot yapacağım fakat menüde gtx 1060 seçiyor otomatik ve i5-7600 işlemcimin igpu sunu seçemiyorum biosdan igpu açtım ama yinede otomatik gtx 1060 seçiyor nasıl düzeltebilirim?
windows 8.1 embedded industry pro kurmayı düşünüyorum sizce düz win 10 kurup geçiyimi yoksa win 8.1 embedded industry pro kurayım? 6gb ram Intel Xeon E5-2680 v4 240 gb ssd gtx 960 var
windows 7 kurmaya çalışıyorum usb 3 klavyeyide mouse da görüyor ama mouse haraket ettirmeye çalıştığımda çok hızlı oluyo hiç bir zaman istedğim yerlere gitmiyorum normal pcdeki kurulu windows da sıkıntı yok windows 7 kurulum ekranında var legacy USB Support ayarlarını falan açıp denedim bios dan...
2-3 ay önce gtx 1060 ekran kartım vardı iyi oyun falan oynuyom sonra ben bi kapatıp açtım açıldığında bilgisayar kurtarmaya giriyordu bende gt 730 ekran kartımı takdım çalışıyordu bu ekran kartına ne yapabiliriz yada sorun ekran kartındamı