Almayın hocam ben de stok yok diye almıştım ordan sakın almayın 1 haftadır hiçbir cevap alamıyorum
1781860813
Deneyeyim de hocam çok saçma sorunumuz olduğunda forumdan mı ulaşıcaz
Lian Li Vision Compact kasamın yan cam panelinin menteşesi camdan ayrıldı teknik desteğe yazdım 1 haftadır cevap alamıyorum WhatsApp destek hattını buldum yazdım yine cevap yok mail de gönderdim cevap vermiyorlar bir tane iletişim numarası bile yok bu siteye ulaşabilen var mı ?
Sistemi bugüne kadar hep defaultta kullandım ilk defa fan ayarı yaptım amacım hem sessizliği çok bozmayayım hem de serin çalışsın kasam Lian Li Vision Compact Sıvı Soğutma Dikey Montajlı Fanlarım ise Thermalright M12QR
Kasada Toplam 11 adet fan var 3 tanesi radyatör fanı onlar arkada pull push...
önlisans kpss için çalışıyorum diş protez mezunuyum sizce çalışmama değer mi daha önce özel lablara girdim ama memnun kalmadım hiç çok garipler devlette diş protezde çalışan arkadaşlar varsa memnunlar mı
V4 Proda herhangi bir kronik sorun var mı gıcırdama veya scroll sorunu ona göre alacağım sizce viper v4 proyu mu bekleyeyim yoksa Deathhader alıp geçeyim mi
Merhum deathhader v3 pro dün valorant oynarken hayatını kaybetti maalesef bir anda kapandı içinden gitti yeni mouse arıyorum aklımda yine deathhader v4 pro var ama o kadar para vermek mantıklı mı bilmiyorum onun dışında Wlmouse huan ve beastx max modeli var aklımda ama emin değilim wraithin...
Hocam kesin bilgiyse ona göre alacağım çoğu kişi gelmez diyor ya zaten sitede kılıf 16 dolar sepete ekleyip ilerleyince 40 dolar oluyor acaba tüm işlemleri içine mi dahil ediyor
1779006755
Şöyle diyeyim Apple orijinal kılıfını da aldım denedim adamlar Apple dan daha iyi yapmış. anneme aldık 4...
https://www.elago.com/products/magsafe-silicone-iphone-17-case
bu markanın kılıflarını eskiden Amazon satıyordu şimdi sadece kendi sitesinde var alsam gelir mi gümrükte takılma ihtimali var mı
bir şey daha soracağım msı da neden tüm modellerde alt çerçeve hep kalın bir artısı mı var
1778590836
hocam illa ki olur ama benimki resmen parmağımla kaldırsam arkası çıkacak yani bu kadar mü kötü malzeme olur