Herkese merhaba formdaşlar iyi formlar dilerim,
72 amperlik aküm var yazın 0 almıştım. Şuan 2 tane anfi bağlı; 300.4 sterio ve 1200.1 mono anfi. Sterio 'da 4 tane mobass m8 - 2 adet mbt01 tweter - 2 adet rsgm5s 13cm midrange bulunmakta, mono da ise 700rms bass bulunmakta.
1 adet daha...
Merhabalar formdaşlar,
Reiss 300.4 anfim var montajını geçen yaptık fakat bir şey aklıma takıldı. Anfinin 1 kanalına montajı yapan 2 midrange 1 tweter girdi bende kendisine dedimki bir kanala 3 hoparlor gırdın 2 midrangeyi düz girsen 2ohma düşecek tamam ama tweter ne alaka ohm düşürmezmi dedim...