Benim de psu'yu bugün iptal etti incehesap .d. Normalde 3700TL olan ürünü 2500TL'ye indirime sokup sattıkları için hatalı fiyat dediler ve 3 gün sonra iptal ettiler 😂
Konuyu da özet geçeyim
Prime day ilk gününde şu psu'yu 2509TL'ye aldım. Yanlış fiyat diye şimdi para iadesi yaptılar. Asıl fiyatı da 3700TL. İndirimli hiçbir şey kalmamış durumda bugün verdiğim siparişi iptal ediyorlar. Kaldı ki siparişi geçtiğimde kendilerine ne zaman faturamın kesileceğini...
Sonunda buldum. Abi çok absürt yere koyuyorlar. Bu sitenin ui tasarımcıları kimse ellerinden öpmek istiyorum nasıl bu kadar kullanışsız yapıyorlar diye. Hizmetinin çok iyi olması ayrı bi konu ama.
Amazon müşteri hizmetlerine nasıl bağlanıyoruz. Bu kadar berbat site nasıl yapabilirler anlam veremiyorum. Müşteri hizmetleri sayfasında hiçbir yerde canlı desteğe bağlan bulamadım. Bilen varsa bi aydınlatırsa sevinirim