Telefondan veya bilgisayardan youtube veya maç izleyeceğim odam fazla ışık görmüyor duvarım da geniş bütçe maksimum 5kya kadar zorlarım o da sadece 1080p için. 720p kötü mü görünür emin değilim bu hy300 320 çeşitleri ne kadar güvenilir bilmiyorum bilgilendirirseniz sevirinirim
1 veya 2 kişilik pişireceğim büyük bir şeye gerek yok bütçe sıkıntı değil ama çok da para verme gereği görmüyorum en fiyat performansını almayı düşünüyorum
Aynı antrenmanda hem incline hem düz press yapmana gerek yok düz benchte de üst göğüsün çalışıyor ve haftada 2şer defa upper lower daha uygun olur çünkü pazartesi salı üst üste kanat çalışıyorsun bu mantıksız
Oyun oynamıyorum haritalardan yol bakarken bile aşırı ısınıyor ekran kapalıyken hala ısınmaya devam ediyor alalı 1.5 yıl oldu bu normal mi ? Kullanan arkadaşlar varsa onların telefonu da aynı mı