Evet aldım, elime ulaştı. Mouse çok hafif hocam, tıklama hissiyatı gayet iyi, yazılımı da güzel. Claw tutuyorum ben elime uydu, alışma dönemindeyim şuan.
Merhaba... Kardeşim için 1500 TL bütçe ile kablosuz kulak içi kulaklık alacağım. Müzik dinlemek için kullanacak. Kendim Buds 2 kullanıyorum, memnunum, zamanında 1500'e almıştım fakat fiyatı artmış sanırım. Ne önerirsiniz?
Merhabalar, VXE R1 Pro mouse alacağım. 300 TL bütçem var. İyi bir mousepad arıyorum. FPS, MOBA, hikaye, online, kısacası her türden oyun oynuyorum. Eğer öneriniz gerçekten iyiyse 400'e kadar zorlayabilirim.
Anladım. Hocam 1K Hz ile kullanmayı düşünüyorum. İlerde dongle alır mıyım bence hayır. Kafama takılan şey switch farklılığı, Hangisi daha iyi? Huano daha tok diyorlar.
Merhabalar... G300S kullanıyordum, mouse değişeceğim 2000 TL bütçe ile, biraz araştırma sonucu VGN F1 serisi ile VXE R1 serisi arasında kaldım. Eloshapes'ten baktığımda G300S'in shapei R1 serisine daha çok benziyor. Tutuş şeklim claw ile palm arası sanırsam. R1 serisi mi F1 Pro mu önerirsiniz...